برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

دستگاه چاپ تی شرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی
دستگاه چاپ تی شرت
دستگاه چاپ تی شرت دست دوم
دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک
دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه‌های پرس حرارتی هیدرولیک:

سیستم هیدرولیک به‌وسیله فشار روغن‌کار می‌کند و به‌وسیله روغن هیدرولیک تغذیه می‌شود.تفاوت سیستم پنوماتیک و هیدرولیک در پمپ آن‌ها است که پمپ‌های هیدرولیک درجه‌یک غالباً بدون صدا هستند.

انواع چاپ تی‌شرت ازنظر اندازه چاپ ؟

ابعاد چاپ تی‌شرت در سیستم چاپ سابلیمیشن بدون محدودیت هست.حتی دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن کلندر قادر به چاپ روی طاقه پارچه به‌صورت توپ یا رول پارچه هستند.اما با توجه به این موضوع که سیستم چاپ سابلیمیشن سیستم دومرحله‌ای است بایستی ابعاد پرینتر یا پلاتر با ابعاد پرس حرارتی تطابق داشته باشد.مثلاً پرس 40 در 60 نیاز به طرح پرینت شده با جوهر سابلیمیشن در همان ابعاد دارد.

به‌طورمعمول عملیات چاپ روی تی‌شرت و پارچه در ابعاد A4 و A3 صورت می‌پذیرد و با خرید پرینتر اپسون در سایزهای A4 و A3 می‌توان عملیات چاپ را انجام داد.

روش کار دستگاه چاپ تیشرت ؟

فیلم‌های آموزشی کار با دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن شرکت چاپ نو در کانال تلگرام و کانال آپارات شرکت موجود می‌باشد.همچنین به همراه دستگاه دی‌وی‌دی آموزشی باکیفیت بالا تقدیم به مشتریان گرامی می‌شود.

و اما روش کار با دستگاه چاپ تی‌شرت بسیار ساده است.در مرحله اول طرح موردنظر به‌وسیله پرینتر بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می‌شود و سپس طرحی که روی کاغذ چاپ‌شده به‌وسیله دستگاه چاپ تی‌شرت روی انواع پارچه چاپ می‌شود.مدت‌زمان چاپ عکس روی انواع پارچه نهایتاً 35 ثانیه می‌باشد اما در سفارش‌های تیراژ این قابلیت وجود دارد که دما را بیشتر کرد و زمان چاپ را در حد 5 ثانیه پایین آورد.

انواع قطعات دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

با توجه به این موضوع که دستگاه‌های چاپ تی‌شرت سابلیمیشن متنوع هستند قطعات آن‌ها نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد.بااین‌حال بسیاری از قطعات بین تمامی دستگاه‌های چاپ تی‌شرت مشترک هستند.در ادامه به معرفی قطعات مشترک بین انواع دستگاه‌های چاپ می‌پردازیم.

1-یونیت کنترلر مخصوص دستگاه چاپ تی‌شرت :

این قسمت مسئولیت کنترل دما و زمان را بر عهده دارد و در اصل سیستم کنترل مرکزی دستگاه به‌حساب می‌آید.بعضی از یونیت کنترلر ها دارای امکانات بیشتری نظیر نمایشگرهای حرفه‌ای‌تر و یا صفحات لمسی هستند که کاربردی نیستند و صرفاً جنبه تزئینی دارند.

2-پیچ تنظیم ارتفاع سطح هیتر:

با توجه به این موضوع که دستگاه چاپ تی‌شرت فقط برای چاپ عکس روی پارچه و تی‌شرت مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و ممکن است که برای چاپ روی سطوحی که دارای ارتفاع هستند نیز مورداستفاده قرار گیرد،تمامی دستگاه‌های چاپ سطوح صاف(دستگاه چاپ تی‌شرت) دارای پیچ تنظیم ارتفاع سطح هیتر هستند و به‌وسیله آن می‌توان فشار پرس را کم‌وزیاد کرد.

مزیت‌های دستگاه چاپ تیشرت ؟

دستگاه چاپ تی‌شرت سابلیمیشن مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر سیستم‌های چاپ پارچه دارند.اصلی‌ترین مزیت آن‌ها قیمت مناسب دستگاه‌ها و تجهیزات آن می‌باشد که قیمتی در حدود 10% دستگاه‌های چاپ دیجیتال مستقیم روی پارچه دارند.همچنین هزینه نگهداری و قطعات دستگاه‌های چاپ مستقیم روی پارچه بسیار زیاد می‌باشد.

همچنین هزینه چاپ به‌وسیله دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن فوق‌العاده کم است (هزینه چاپ روی پارچه در ابعاد A4 حدود 300 تومان و هزینه چاپ در ابعاد A3 در حدود 500 تومان)

کیفیت و ماندگاری چاپ عکس به‌وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن بسیار بالا می‌باشد و به‌هیچ‌عنوان با شستشو و گذر زمان از بین نمی‌رود و حتی کمرنگ نمی‌شود.

چاپ سابلیمیشن بهترین گزینه برای چاپ عکس روی انواع سطوح می‌باشد و هرروز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

انواع برندهای دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

برندهای مختلفی در کشورهای مختلف دنیا دستگاه های چاپ سابلیمیشن تولید می‌کنند.اما کشور چین در صنعت چاپ سابلیمیشن پیشرو می‌باشد.برندهای معتبر و قدیمی در کشور چین فعالیت می‌کنند که دستگاه‌ها و محصولاتشان به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود.برندهایی مانند Photo Usa و Best Sublimation ازجمله برندهای معروف در این زمینه هستند.

مواد دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

دستگاه های چاپ سابلیمیشن نیازمند به یک پرینتر یا پلاتر جوهرافشان با برند Epson هستند که ابزارهای مکمل یکدیگر به‌حساب می‌آیند.جوهر یا رنگ مورداستفاده در چاپ سابلیمیشن در داخل مخزن پرینتر یا پلاتر تغذیه می‌شود و کاغذ سابلیمیشن نقش انتقال‌دهنده طرح را دارد.در اصل به‌جز مواد خام مانند تی‌شرت و ام دی اف و غیره که عملیات چاپ روی آن‌ها انجام می‌شود،مواد مصرفی چاپ سابلیمیشن کاغذ و جوهر است که قیمت نازلی دارند.

طرز استفاده از دستگاه چاپ تیشرت ؟

نحوه چاپ سابلیمیشن به این شکل است که ابتدا طرح موردنظر به‌وسیله پرینتر یا پلاتر بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می‌شود و سپس به‌وسیله دستگاه چاپ تی‌شرت (دستگاه چاپ سطوح صاف) بر روی سطح چاپ می‌شود و کاغذ دور انداخته می‌شود.کیفیت چاپ نهایی بسیار بالا بوده و به‌هیچ‌عنوان کمرنگ نمی‌شود و از بین نمی‌رود.

برای چاپ روی پارچه به‌صورت لیبلی و رول حرارتی رول حرارتی و لیبل پارچه بر روی پارچه پرس می‌شوند.

عوامل مؤثر در کیفیت چاپ دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

مهم‌ترین عامل در کیفیت چاپ عکس به‌وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن کیفیت بالای جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن می‌باشد.هرچقدر کیفیت کاغذ بیشتر باشد جوهر کمتری بر روی کاغذ باقی می‌ماند و هرچقدر کیفیت جوهر بیشتر باشد در چاپ خروجی نهایی رنگ‌ها واقعی‌تر و باکیفیت‌تر خواهند بود.

در کنار این عوامل کیفیت عکس چاپ‌شده نیز تأثیر بسزایی در چاپ محصول نهایی خواهد داشت.

  • ۹۶/۰۷/۰۹
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی