برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال

دریافت وقت سفارت پرتغال اولین قدم برای اخذ ویزای این کشور است. در این مقاله نکات لازم در خصوص چگونگی دریافت وقت سفارت و سفر به پرتغال ذکر خواهد شد. اگر از طرفداران این کشور زیبا هستید در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

کشور پرتغال

سفارت پرتغال

در صورت ارائه درخواست وقت سفارت پرتغال، ایمیلی حاوی تاریخ و زمان دقیق مصاحبه دریافت میکنید که باید در تایم تعیین شده به سفارت مراجعه نمایید و مراحل مربوطه را طی نمایید (فقط در این مرحله ملزم به مراجعه حضوری هستید). در ادامه آدرس سفارت پرتغال ذکر میشود:

تهران، دروس ، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک 16

عدم حضور در زمان تعیین شده میتواند مراحل رسیدگی به درخواست ان را به تعویق بیاندازد.

ساعات کاری سفارت پرتغال

سفارت از روز یکشنبه تا پنج شنبه در ساعات 9 تا 14 آماده ارائه خدمت به مسافرین عزیز میباشد. اگر برای تحویل مدارک به سفارت مراجعه میکنید مطلع باشید که ساعت 12 تا 12:30 مختص این بخش از کار است و در صورت مراجعه خارج از این تایم ممکن است به درخواست شما ترتیب اثر داده نشود.

دریافت وقت سفارت پرتغال

ویزای پرتغال انواع مختلفی دارد که در پاراگراف های بعدی بیشتر راجع به آن صحبت خواهد شد.  برای هر کدام از آنها باید وقت سفارت پرتغال را دریافت نمایید، بدون تعیین این زمان هرگز نمیتوانید مدارک خود در جهت رسیدگی به درخواست تان را ارائه دهید. دریافت وقت سفارت پرتغال از طریق دو روش آنلاین و حضوری امکانپذیر است. در روش آنلاین زمان و هزینه محدودتری را صرف خواهید کرد اما در مراجعه حضوری باید تایم زیادی را برای اینکار در نظر بگیرید که در مواردی نیز مجبور به مراجعات مجدد هستید، بنابراین توصیه میشود که از روش آنلاین و غیر حضوری برای دریافت وقت سفارت بهره بگیرید.

دریافت وقت سفارت پرتغال

مدارک تعیین وقت سفارت پرتغال

پس از تعیین وقت سفارت پرتغال باید همه مدارک لازم را تهیه نمایید، در این مرحله دقت کافی داشته باشید چراکه در روز مصاحبه نباید مدارک هیچ کاستی داشته باشد در غیر اینصورت روند رسیدگی به درخواست تان طولانی خواهد شد. مدارک بسته به هدف متقاضی از سفر تعیین میشود بعنوان مثال کسی که قصد دیدار از افراد خانواده اش را دارد باید حتما دعوتنامه مربوطه را ارئه دهد و در این نوع از سفر بدون ارائه دعوتنامه فرد نمیتواند به مرحله نهایی صدور ویزا برسد. همچنین کسی که به قصد تجاری سفر میکند نیز باید مدارک مختص به خود را به اضافه دعوتنامه تجاری به سفارت ارائه دهد. نا گفته نماند که رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت از الزامات تعیین وقت سفارت و اخذ ویزا می باشد. سعی کنید پرونده مدارک را به دقت تکمیل نمایید.

الزام ارائه بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در وقت سفارت پرتغال

در تاریخ تعیین شده برای وقت سفارت باید بلیط رفت و برگشت تان به کشور پرتغال را ارائه دهید. این مورد یکی از مهمترین مدارکی ست که مورد توجه سفارت قرار میگیرد و بلیط برگشت میتواند نشان دهنده قصد بازگشت شما به کشور باشد به همین دلیل در صورت نداشتن این مورد مشکلاتی برای تان پیش خواهد آمد.

ارائه مدارکی دال بر رزرو هتل در کشور پرتغال نیز الزامی میباشد، اگر سفارت از محل اقامت شما در کشور مقصد مطمئن نباشد هرگز با درخواست صدور ویزا موافقت نخواهد کرد و درخواست تان رد میشود. زمان رزرو باید با طول مدت اقامت تعیین شده در ویزا مطابقت داشته باشد، در انجام این مورد به این نکته نیز توجه کنید.

ناگفته نماند کسانی که دعوتنامه ارائه داده اند نیازی به رزرو هتل ندارند و شخص ارسال کننده دعوتنامه میتواند مسئولیت اقامت و مخارج تان را بر عهده بگیرد البته در اینصورت ملزم به ارائه مدارکی در این خصوص نیز خواهد بود.

بلیط رفت و برگشت و لزوم ارائه آن در وقت سفارت پرتغال تعیین شده

ارائه مدارک جعلی در وقت سفارت پرتغال

تعیین وقت سفارت به معنای نوبت گرفتن جهت رسیدگی به درخواست صدور ویزای تان است و میتوان گفت یکی از مهمترین مراحل پیش روی شماست. هرگز سعی نکنید با استفاده از مدارک جعلی به روند کارتان سرعت ببخشید چراکه این موضوع به شدت تحت بررسی قرار میگیرد و ممکن است برای همیشه شما را از دریافت ویزای کشور مقصد و حتی کشورهای دیگر محروم کند. افرادی که به شما وعده های دروغین میدهند را جدی نگیرید چراکه فقط سابقه تان را خراب خواهند کرد.

دریافت وقت سفارت پرتغال برای انواع ویزاها

پرتغال ویزاهای متنوعی دارد که برای هر کدام ملزم به دریافت وقت سفارت پرتغال نیز هستید، برخی از انواع ویزاها مانند ویزای ترانزیت، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری، ویزای توریستی، ویزای ملی هستند. مراحل تعیین وقت سفارت برای هر یک از انواع ویزاهای ذکر شده یکسان میباشد.

دریافت وقت سفارت پرتغال برای ویزای توریستی

در ایام پر مسافر حجم درخواست دریافت وقت سفارت پرتغال افزایش میابد و ممکن است حدود یک ماه بعد به شما نوبت داده شود بنابراین اگر قصد دارید یک سفر تفریحی را همراه خانواده تان داشته باشید حتما از چند ماه قبل برای دریافت وقت سفارت و اخذ ویزا اقدم نمایید تا برنامه ریزی تان با مشکل مواجه نگردد. این کشور جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و یک مقصد بی نظیر برای رقم زدن یک خاطره تفریحی در تور پرتغال است.

همه خدمات مرتبط با رزرو بلیط، هتل و … توسط کارشناسان مجموعه ما انجام خواهد شد و نیازی نیست در این خصوص نگرانی و یا استرسی داشته باشید فقط با یک تماس میتوانید همه امور مربوط به اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت تان را به ما سپرده و با خیال راحت وسایل و امکانات لازم برای سفرتان را مهیا سازید. در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاورین ما در ارتباط باشید آنها پاسخگوی سوالات تان خواهند بود.

یک سفر توریستی بی نظیر

دریافت وقت سفارت فوری پرتغال

کسانی که ادعا میکنند با سفارت خانه ها در ارتباط هستند و وقت سفارت کشور پرتغال را خارج از نوبت دریافت میکنند فقط میخواهند مبلغ کلانی پول از شما دریافت نمایند، خوب است بدانید که سفارت خانه ها با هیچ شرکتی ارتباط این چنینی ندارند و همه مراحل طبق روال پیش خواهد رفت. منظور از دریافت وقت سفارت فوری این است که همه مراحل با توجه به نکات و طبق قوانید پیش میرود تا درخواست شما سریعا تایید و و ارد مرحله رسیدگی به درخواست و صدور ویزا شوید.

دریافت وقت سفارت بصورت فوری

دعوتنامه پرتغال

ارائه دعوتنامه در وقت سفارت کشور پرتغال تعیین شده تاثیر بسیار مثبتی روی روند صدور ویزا و تایید درخواست تان خواهد داشت. البته دعوتنامه انواع مختلفی دارد و باید با دیگر مدارک ارائه شده در جهت اثبات اهداف تان همخوانی داشته باشد. شخص ارسال کننده دعوتنامه باید اصل صداقت را در متن درج شده رعایت نماید چراکه بعد از ارسال دعونامه از سوی سفارت مورد تطابق و بررسسی قرا می گیرد و در صورت مشاهده کوچکترین تناقضی با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

ارائه دعوتنامه در وقت سفارت پرتغال

تاثیر دعوتنامه در تعیین وقت سفارت پرتغال

هنگام دریافت دعوتنامه باید دقت داشته باشید که تاریخ آن مطابق با تاریخ وقت سفارت پرتغال باشد چراکه اگر تا روز مصاحبه اعتبار دعوتنامه منقضی شود دیگر قادر به ارائه آن نخواهید بود. برای رفع این مشکل از شخص ارسال کننده دعوتنامه بخواهید که تاریخ آن را حداقل یک ماه پس از دریافت تان درج کند تا تلاشتان بدون ثمر نباشد. همانطور که گفته شد پس از دریافت وقت سفارت باید دقت داشته باشید که نکات مربوطه را رعایت نمایید تا مجبور به طی کردن دوباره این مسیر نباشید. نکاتی که باید در دعوتنامه مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر است:

  1. رعایت اصل صداقت در ارائه مدارک و همچنین توضیحات درج شده
  2. تعیین هدف سفر به طور دقیق و کامل
  3. ضمیمه مدارک لازم از شخص ارسال کننده دعوتنامه
  4. درج آدرس دقیق شخص ارسال کننده در دعوتنامه الزامی ست، چراکه در مواردی این مکان بعنوان محل اقامت متقاضی شناخته میشود.
  5. از طرف فرد متقاضی نیز باید مدارکی دال بر اثبات نسبت خانوادگی با شخص ارسال کننده دعوتنامه ارائه گردد.
  6. توجه داشته باشید که گاها دعوتنامه تجاری یا تحصیلی هستند که در این موارد نیازی به اثبات نسبت خانوادگی نیست و کارفرما یا دانشگاه میتواند مسئولیت اقامت متقاضی را بر عهده بگییرد.

تاثیر دعوتنامه در تعیین وقت سفارت پرتغال

نکاتی که باید در وقت سفارت رعایت شود

در وقت سفارت پرتغال تعیین شده باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا مصاحبه کننده درخواست شما را رد نکند، برخی از این نکات شامل موارد زیر میباشد:

  1. لباس مناسب با شرایط و محیطی که قرار است در آن قرار بگیرید بر تن کنید، دقت کنید که در لباس راحت باشید تا دچار استرس نشوید.
  2. هر گونه استرس و نگرانی را از خود دور کنید.
  3. سعی کنید به سوالات پاسخ کوتاه بدهید، حوصله مصاحبه کننده را سر نبرید و یا سعی نکنید راجع به موضوعی زمان زیادی صحبت کنید.
  4. صادق باشید، اگر در کلام شما دروغی مشاهده شود قطعا درخواست تان رد خواهد شد. صداقت در کلام از مهمترین نکاتی ست که برای طی کردن مراحل دریافت ویزا باید مد نظر قرار دهید.
  5. پس از دریافت وقت سفارت تاریخ و زمان تعیین شده را بخاطر بسپارید، چراکه عدم حضور به موقع ممکن است منجر به ایجاد مشکلاتی در روند صدور ویزا شود. همچین در مواردی نیز مجبور هستید درخواست تعیین وقت سفارت از کشور پرتغال را مجددا ارائه نمایید.

توجه به نکات ذکر شده سبب آسان شدن مسیر اخذ ویزا و استفاده بهینه از وقت سفارت تعیین شده است.

نکاتی که باید پس از تعیین وقت سفارت بدانید

نکاتی در خصوص دریافت وقت سفارت پرتغال و اخذ ویزا

در ادامه نکاتی ذکر میشود که همه مسافرین متقاضی صدور ویزا و وقت سفارت باید به آنها توجه لازم را داشته باشند:

  1. اگر یک خانواده هستید حتما بطور جداگانه اقدام به پیمودن مراحل نمایید، بعنوان مثال وقت سفارت پرتغال را بصورت جداگانه اخذ کنید و فرم درخواست روادید را نیز بصورت مجزا پر کنید. اقدام به صورت دسته جمعی ممکن است برایتان مشکل ساز شود و به طور کلی توصیه میشود که افراد جداگانه اقدام به ارائه درخواست نمایند. اگر تایم کافی ندارید نیز میتوانید از خدمات مجموعه ما بهره بگیرید و نگران رد شدن درخواست تان نباشید.
  2. وقتی ذکر میشود که ترجمه باید رسمی باشد منظور این است که متن یا مدارک توسط یک مترجم رسمی ترجمه گردد.
  3. کلیه مدارک ارائه شده به سفارت باید دارای مهر وزارت خانه و دادگستری باشند، در صورت عدم وجود این دو مهر بر روی مدارک، به درخواست تان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. سعی کنید از همه مدارک کپی همراه خود داشته باشید تا در صورت گم شدن بخشی از ان با مشکلی مواجه نشوید که روند صدور ویزای تان را به تاخیر بیندازد. در زمان تعیین شده برای وقت سفارت باید همه جوانب را بسنجید و سپس اقدام به پیمودن مسیر نمایید باکه یک قدم اشتباه میتواند شما را به ابتدای مسیر بازگرداند.
  5. در وقت سفارت تعیین شده باید هزینه روادید را پرداخت نمایید و همچنین باید بدانید که این مبلغ قابل بازگشت نخواهد بود.
  6. اگر سفارت بسته به شرایط از فرد متقاضی مدارکی دیگری را درخواست کرد باید ظرف مدت زمان 24 ساعت آن مدارک تهیه و به سفارت ارائه گردد. در صورت دیرکرد ممکن است منجر به تعیین مجدد وقت سفارت پرتغال شوید و به ابتدای مسیر بازگردید.
  7. 15 روز پس از تعیین وقت سفارت و ارائه مدارک فرد متقاضی میتواند با مراجعه به سایت نتیجه درخواست خود را مشاهده نماید.
  8. هنگام تعیین وقت سفارت از کشور پرتغال بصورت آنلاین حتما ایمیل را صحیح وارد کنید چراکه همه اطلاعات از قبیل نام کاربری و رمز عبور به ایمیل درج شده در فرم ارسال خواهد شد و اگر ایمیل اشتباه باشد شما به اطلاعات ورود به پنل کاربری تان دسترسی نخواهید داشت.
  9. اعضای هیت های تجاری، مقام های رسمی و همچنین کودکان زیر 12 سال نیازی به انجام امور مربوط به انگشت نگاری ندارند.

نکاتی مهم در خصوص مراحل اخذ ویزا و دریافت وقت سفارت پرتغال

هزینه ویزا و وقت سفارت پرتغال

در تاریخ مقرر شده برای وقت سفارت پرتغال باید هزینه ویزا را به صورت نقدی همراه خود به سفارت بیاورید. امکان پرداخت این هزینه با کارت اعتباری فراهم نشده است و شما موظف به پرداخت پول نقد هستید، همچنین باید ارز مورد قبول سفارت پرتغال را نیز مد نظر قرار دهید.

هزینه تعیین شده برای صدور ویزا در هر مقطع زمانی متفاوت است اما ما در اینجا مقدار حدودی تعیین شده را درج خواهیم کرد. کودکان 6 تا 12 ساله باید مبلغی معادل 35 یورو پرداخت نمایند، و افرادی که سن شان بیشتر از 12 سال است نیز ملزم به پرداخت 60 یورو هستند. از اشخاصی که در ادامه ذکر میشود نیز هیچ مبلغی بابت صدور ویزا اخذ نمیشود:

  1. کودکانی که کمتر از 6 سال سن دارند.
  2. افرادی که با اهداف تحقیقاتی اقدام به سفر میکنند.
  3. اعضای اتحادیه اروپا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ویزا میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات ارائه شده نیز بهره بگیرید.

هزینه ویزا و وقت سفارت پرتغال

خدمات ما در خصوص دریافت وقت سفارت پرتغال

در عصر تکنولوژی دگر نیازی به حضور در صف های طولانی برای دریافت وقت سفارت نیست و مسافرین عزیز میتوانند در هر زمان از شبانه روز از خدمات آنلاین جهت درج درخواست های خود بهره بگیرند. افرادی که زمان لازم برای طی کردن مراحل مربوطه تعیین وقت سفارت پرتغال را ندارند میتوانند با بهره گیری از خدمات زمان در سریع ترین زمان ممکن کارهایشان را انجام دهند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. اگر تصمیم گرفتید که کارهای مربوط به تعیین وقت سفارت و دریافت ویزا را به مجموعه ما بسپارید و خود را از سختی ها و نگرانی های آن رها کنید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این خدمات فقط در روز مصاحبه ملزم به حضور در سفارت و انجام مصاحبه و انگشت نگاری هستید.

خدمات ما در خصوص دریافت وقت سفارت پرتغال

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی