برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

تور فرانسه

تور فرانسه

یکی از بهترین ایده ها برای سفر به کشور فرانسه و آشنایی با این کشور اروپایی، همراهی با تور فرانسه است که هرساله مورد توجه افراد کثیری قرار می گیرد. اما قبل از سفر به این کشور بهتر است اطلاعات بسیاری را در زمینه های مختلف کسب نمایید تا بتوانید روزهای بهتری را در سفر سپری کنید.

آشنایی با کشور فرانسه

مسلماً افرادی که عزم سفر به کشوری دیگر را دارند، باید در زمینه آن کشور اطلاعات مورد نیاز را کسب نموده و با آشنایی کامل وارد کشور میزبان شوند. به همین جهت بهتر است قبل از سفر به فرانسه راجع به این کشور زیبا و تاریخی اطلاعاتی را کسب نمایید. کشور فرانسه یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپای غربی و در عین حال دومین کشور بزرگ قاره اروپا ( تور اروپا ) به شمار می آید. این کشور دارای جمعیتی با بیش از 65 میلیون نفر است که زبان رسمی آنان فرانسوی می باشد. پایتخت کشور فرانسه شهر زیبای پاریس است. زمانی که به این کشور سفر کنید، خواهید دید که مردمان این سرزمین دارای دین و مذاهب متفاوتی از قبیل کاتولیک، بودایی، مسیحی پروتستان و یهودی هستند و باقی آن ها لائیک و بدون دین هستند.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

آشنایی با فرهنگ کشور فرانسه

به طور طبیعی هر کشوری دارای آداب و رسوم خاص خود می باشد که از آن به عنوان فرهنگ یاد می شود. پس پیشنهاد می شود قبل از سفر به کشور فرانسه با فرهنگ این کشور نیز آشنا شوید تا به راحتی بتوانید با مردمان این سرزمین ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید. در هنگام سفر با تور کشور فرانسه قطعاً خواهید دید که فرهنگ کشور فرانسه متعدد و غنی از فرهنگ های مختلفی است که حتی برگرفته از کشورهای همسایه نیز می باشد. اما درواقع فرهنگ اجتماعی مردمان فرانسه این است که به خانواده و دوستان خود بسیار اهمیت می دهند.

مردمان این سرزمین اغلب افرادی شیک پوش هستند که بسیار مغلوب مد می باشند و با قاطعیت می توان اذغان داشت که پایتخت کشور فرانسه مرکز مد جهان به شمار می رود. اگرچه غرب زدگی در فرهنگ فرانسه خالی از لطف نبوده است اما مردم این کشور هنوز در حفظ فرهنگ اصیل خود می کوشند تا آن را به نحو احسن حفظ نمایند. یکی دیگر از فرهنگ های جالب مردم فرانسه این است که آنان به صرف غذا بسیار اهمیت می دهند و این امر برای آنان بسیار خوشایند است. جالب است بدانید فرانسوی ها وقت زیادی را برای سرو غذا در اختیار می گذارند و غذا خوردن برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. پس زمانی که با تور فرانسه به این کشور سفر می کنید باید این موضوع را به خاطر بسپارید که در زمان سرو غذا با دوست فرانسوی خود حداقل تا دو ساعت تماس نگیرید.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

کشور فرانسه مهد ادبیات و هنر

هنگامی که با تور به کشور فرانسه پر رمز و راز سفر می کنید؛ قطعاً با هنر و ادبیات این کشور آشنا خواهید شد. شاعران و هنرمندان کثیری سبب شده اند تا کشور فرانسه را از هنرهای ادبی بسیاری غنی گردانند. مسافرین و گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند، می توانند به کمک لیدر و راهنمای سفر به فرانسه از جنبه های گوناگون هنری و جذاب این کشور بازدید کرده و با آن ها آشنا شوند. به عنوان مثال می توانید به همراه راهنمای تور فرانسه به موزه هایی همچون موزهٔ پیکاسو، موزهٔ لوور و موزهٔ اورسیا بروید و از سرمایه های هنری و تاریخی زیبای این کشور دیدن نمایید.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

جاهای دیدنی فراسه

هنگامی که با تور فرانسه به این کشور زیبا و مدرن سفر می کنید حتماً با گشت های شهری فرانسه با معماری خیره کننده بناهای این کشور نیز آشنا شوید. کشور فرانسه با دارا بودن بناهای تاریخی باشکوه در سراسر دنیا زبانزد عام و خاص است. مسافرینی که با تور راهی این کشور زیبا شده اند و علاقه مند به تماشای بناهای تاریخی و باشکوه هستند، می توانند از کاخ های زیبا و کلیساهای چشمگیر و بی نظیر بازدید کنند. بارزترین سبک معماری ای که در طول گشت شهری فرانسه به چشم می خورد سبک معماری رومی، ایتالیایی و گوتیک است. شاخص ترین بناهای تاریخی کشور فرانسه که بسیار زیبا و بی نظیر اند که می توانید از آن ها بازدید نمایید برج ایفل و کاخ ورسای است.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

بهترین زمان سفر به فرانسه

قبل از رزرو تور فرانسه بهتر است با آب و هوای فرانسه نیز آشنا شوید تا سفری خاطره انگیز را در بهترین زمان تجربه کنید. آب و هوا در کشور فرانسه از شهری به شهری دیگر متفاوت است. اما آب و هوای حاکم بر کشور پاریس خیلی سرد و خیلی گرم نیست و تقریباً معتدل است. ماه های آوریل تا ژوئن و همچنین ماه های سپتامبر تا نوامبر بهترین زمان سفر به این کشور است. اما ماه های آگوست و جولای به دلیل حجم زیاد گردشگران، رزرو تور کمی با مشکل مواجه است. اگر علاقه مند به سفری ارزان هستید می توانید تور کشور فرانسه را در ماه های نوامبر تا ژانویه رزرو کنید. زیرا در این ماه ها هوای کشور فرانسه سرد است به همین منظور گردشگران کمتری به فرانسه سفر می کنند. هر چند که سفر به این کشور در هر زمانی می تواند سفری رویایی را برای شما به ارمغان آورد.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

کشور فرانسه با چه کشورهایی همسایه است؟

اگر نگاهی اجمالی به نقشهٔ کشور فرانسه کنید، خواهید دید که کشور فرانسه همانند یک شش ضلعی می باشد و با کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک، سوئیس، موناکو، آندورا و اسپانیا همسایه است به همین منظور اگر قصد رزرو تور کشور فرانسه را داشته باشید می توانید تور ترکیبی را انتخاب نمایید و با استفاده از ویزای شنگن و سفر به دیگر کشورهای اروپایی، سفری بی نظیر و خاطره انگیز را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

تور ترکیبی فرانسه و آلمان

با رزرو تور خود به همراه تور آلمان قطعاً سفری رویایی را به همراه خواهید داشت. مدت اقامت تور فرانسه و آلمان می تواند به مدت پنج شب پاریس، سه شب مونیخ و دو شب فرانکفورت باشد. این تور ترکیبی فوق العاده با بهترین ایرلاین آمادهٔ پذیرایی از شما مسافرین عزیز است.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

خدمات تور فرانسه

این تور همانند سایر تورهای مسافرتی، خدماتی را تحت پوشش قرار می دهد که این خدمات شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمایی، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، ویزای شنگن، رزرو هتلی چند ستاره به همراه صبحانه، گشت های شهری و همراهی راهنمای فارسی زبان در تور است. به علاوه آنکه برای مسافران این امکان نیز وجود دارد که در زمان رزرو تور مدت اقامت و هتل مورد نظر خود را سفارش داده و اگر ایرلاین خاصی را مد نظر دارند آن را درخواست دهند.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

ایرلاین مخصوص تور فرانسه و فرودگاه آن

ایرفرانس یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ایرلاین های فرانسه است که تنها از تهران به مقصد فرانسه امکان پذیر است. در هنگام رزرو تور خود می توانید فردوگاه مورد نظر خود را در کشور فرانسه انتخاب و درخواست نمایید. به عنوان مثال می توانید یکی از فرودگاه های شارل دوگل، اورلی و باووایس_ تیلی را انتخاب نمایید. فردوگاه شارل دوگل یکی از مهم ترین فرودگاه هایی است که در اختیار مسافرین خود قرار می دهد. زیرا اکثر پروازهای معتبر در این فرودگاه انجام می پذیرد. اما چنانچه تور فرانسه را با قیمتی ارزان تر خریداری نمایید فرودگاه باوواتیس مقصد فرودگاهی شما است اما لازم است بدانید فرودگاه اورلی نیز همانند فرودگاه مهرآباد تهران از فرودگاه های اصلی فرانسه به شمار می رود و پروازها از تهران به فرانسه در ایام سه شنبه و جمعه امکان پذیر است.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

اماکن توریستی فرانسه

کشور فرانسه با دارا بودن مکان های گردشگری بی نظیر و خارق العاده هرساله توریست های فراوانی را به سمت خود جذب می کند. بازدید از هر مکان توریستی کشور فرانسه به کمک راهنما می تواند خاطره ای فراموش نشدنی را به دنبال داشته باشد. اولین و برترین جاذبهٔ گردشگری کشور فرانسه برج ایفل است که با نورپردازی های زیبا و خیره کننده اش در شب توانسته است توجه بسیاری از گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند به خود جلب کند.

دیگر مکان جذاب و دیدنی که اکثر مسافرین از بازدید آن استقبال می کنند قلعه sully sur loire است که درون دره ای واقع شده و به عنوان یک قلعهٔ سلطنتی شناخته می شود. طراحی و معماری چشم نواز ساختمان های این قلعه سبب شده تا جذابیت این قلعه دو چندان شود. یکی از پر شورترین و هیجان انگیزترین مکان های گردشگری کشور فرانسه که برای افراد علاقه مند به کوهنوردی در تور فرانسه بسیار مناسب است صخره میدی واقع بر سلسله کوه های بلنگ است. وجود جعبه ای شیشه ای در این صخرهٔ بلند و بی نظیر تجربه ای خاص را به همراه دارد.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

بازدید از جاذبه های گردشگری فرانسه

در هر بازهٔ زمانی و در هر قیمتی که تور فرانسه را خریداری کنید قطعاً بازدید از مکان های طبیعی و گردشگری این کشور در برنامهٔ تفریحی و سرگرمی تور جای دارد. جزیره کرس یکی از بکرترین مکان های توریستی کشور فرانسه است که گشتی نیم روزی در این جزیره از فوق العاده ترین برنامه های تور به شمار می آید. قدم زدن در سواحل زیبای جزیره کرس و تماشای منظرهٔ کوهستانی آن به همراه دیگر مسافرین فرانسه روحیه ای سرشار از انرژی را به شما الهام می بخشد.

باغ فایو سنسیس فرانسه نیز یکی از خارق العاده ترین مکان های گردشگری است که بازدید از آن را نمی توان از دست داد. این باغ حاوی صدها گل خوشبو، گیاهان و میوه های متنوع و همچنین راه های پر پیچ و خم زیبا است که نظر اغلب افرادی را که به همراه تور به این مکان سفر می کنند به خود معطوف می کند. چنانچه در فصل بهار یا تابستان تور فرانسه را رزرو کردید حتماً به این باغ پرشکوه و چشم نواز بروید و تجربه ای به یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم زنید. از آنجا که این باغ بسیار زیبا تا سواحل ژنو امتداد یافته است قدم زدن در آن و لذت بردن از سواحل ژنو ایده ای بسیار جالب است.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

تفریح و گردشگری در تور فرانسه

عموماً مسئول تور برای سرگرم کردن مسافرین خود برنامه هایی تفریحی را نیز در نظر می گیرد تا شور و نشاط موجود در میان حضار تور را چند برابر کند. کورشول یکی از مکان های بی نظیر تفریحی در فرانسه به شمار می رود که اکثر افراد در هنگام رزرو تور فرانسه خواستار بازدید از آن هستند. کورشول بزرگ ترین پیست اسکی جهان شناخته شده است که در کوه های آلپ واقع شده است. این مکان جذاب و تفریحی با وجود روستاهای اطرافش سبب شده تا مسافرین بسیاری به این مکان علاقه مند شوند.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

بازدید از رویایی ترین شهر کشور فرانسه

پیشنهاد می شود زمانی که تور را خریداری می کنید سفر به شهر نیس را در برنامهٔ توریستی خود بگنجانید. زیرا این شهر یکی از زیباترین و رویایی ترین شهرهای کشور فرانسه است. وجود هتل های ماسه ای در سواحل بکر و چشمگیر این شهر باعث شده تا افراد بسیاری اقامت در این هتل ها را در هنگام رزرو تور فرانسه خواستار شوند. سواحل شهر نیس را همه به عنوان شهر شنا و آفتاب می شناسند.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

بهترین مراکز خرید کشور فرانسه

گشت و گذر در مراکز تجاری_ تفریحی کشور فرانسه بسیار دلپذیر  است. گاهی اوقات هم می توان با مراجعه به بازارهای سنتی کشور فرانسه سوغاتی های محبوب این کشور را به عنوان هدایا برای دوستان خود تهیه کرد. همچنین می توان با همراهی لیدر تور به فروشگاه های لوکس پاریس رفته و اوقات خوشی را سپری کرد. وجود برخی از پاساژهای معروف در سراسر خیابان های پاریس مکانی زیبا و جذاب را برای بانوان حاضر در تور به همراه دارد. پاساژ گراند سر یکی از جذاب ترین و بی نظیرترین مراکز خرید کشور فرانسه به شمار می آید. طراحی داخلی آن با وجود سقفی شیشه ای و کفپوش هایی مرمری سبب جذابیت هرچه بیشتر آن شده است.

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور فرانسه لحظه آخری

معروف ترین خیابان ها برای خرید در کشور فرانسه کدامند؟

عموماً افراد علاقه بسیاری به خرید دارند؛ به همین منظور می توان به خیابان هایی که مخصوص خرید هستند اشاره ای نمود. خیابان شانزلیزه، خیابان ریوولی، بلوار اوسمن و بلوار مونمارتر خیابان هایی هستند که لوکس ترین و بیشتر مراکز خرید پاریس را در خود اختصاص داده اند. در واقع مشهورترین خیابانی که مختص به خرید است خیابان شانزلیزه است که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید به کمک راهنمای فارسی زبان تور فرانسه از بوتیک های مجلل و شیک واقع در این خیابان دیدن کرده و اوقاتی لذت بخش را سپری کنید.

معروف ترین مراکز خرید پاریس

از جمله این مراکز خرید می توان به فوروم ال که اصلی ترین مرکز خرید در پاریس است و برسی ویلاژ اشاره کرد. البته شهر پاریس دارای بازارهای متعددی می باشد که اغلب آن ها مخصوص به فروش مواد غذایی هستند پس اگر خواستار ان باشید که در طول سفر خود با تور فرانسه، خودتان آشپزی کنید؛ می توانید به بازارهای رو داگر، بازار باستی، بازار سن اوون، بازار میدان الیگر، بازار که دو مژیسری و بازار مونتروی مراجعه کنید. لازم به ذکر است که علاقه مندان به گل های طبیعی نیز می توانند به بازارچه دو مژیسری مراجعه کنند. حتی اگر قصد خرید از این بازار را ندارید بهتر است بدانید که بازدید از این بازار پر از گل نیز می تواند روحیه ای پر نشاط را برای شما به ارمغان آورد، پس در سفر به پاریس حتماً سری به این بازار گل بزنید.

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی