برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

تور پنانگ

تور پنانگ

می توان گفت یکی از پر درخواست ترین تور ها تور پنانگ می باشد. این تور همواره مورد توجه ایرانیان بیشماری قرار گرفته است و می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی این تور را از آن ها درخواست نمایند. ما در این متن سعی داریم تا شرایط تور پنانگ و قیمت تور پنانگ را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در مورد کشور مالزی

کشور مالزی، یکی از کشورهای قاره آسیا می باشد، که تقریبا در جنوب شرقی این قاره واقع شده است. پایتخت این کشور، کوالالامپور است. کشور مالزی جاذبه های گردشگری زیادی دارد و از آن جایی که این کشور دارای سواحل زیاد، جنگل های سرسبز، هتل های لوکس، رستوران های مجلل با غذا های بی نظیر و … می باشد، بنابراین سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. آب و هوای مالزی گرم و مرطوب می باشد. با وجود باران و بادهای شدید زود گذری که در این کشور وجود دارد، اما تقریبا همه ماه های سال برای سفر به این کشور مناسب می باشند و به طور معمول دمای هوا در این کشور حدود 22 تا 32 درجه سانتی گراد است. در ادامه متن به بررسی بیشتر مکان های گردشگری در تور پنانگ خواهیم پرداخت.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

آشنایی با فرهنگ مالزی و اطلاعاتی در مورد سفر به پنانگ

می توان گفت در فرهنگ این کشور مهربانی و مهمان نوازی از جزهای اصلی محسوب می شوند و شما با ورود به این کشور مردم خونگرمی را خواهید دید. در کل می توان مردمان این کشور را به چند دسته تقسیم کرد که هر کدام از آن ها دارای یک نژاد، یک زبان و یک دین می باشند. لازم به ذکر است دین اصلی مردمان این کشور اسلام بوده و سایرین به دین هایی چون مسیحیت، هندو و … اعتقاد دارند.

در فرهنگ این کشور ذبح اسلامی جا افتاده است و ایرانیانی که در تور پنانگ شرکت می کنند، از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت. زبان مردمان این کشور مالایی می باشد. البته باید به این نکته اشاره داشت چون مالزی کشور توریستی می باشد، بنابراین اکثر مردمان این کشور با زبان انگلیسی آشنا هستند و شما در تور پنانگ می توانید از طریق این زبان با آن ها ارتباط برقرار کنید.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

آب و هوای کشور مالزی

اگر تصور می کنید آب و هوای کشور مالزی به مانند ایران 4 چهار فصل است، این تصور بسیار اشتباه است. کشور مالزی دارای یک آب و هوای همیشه تابستانی است و دمای هوا در بیشتر اوقات میانگین 20 الی 30 درجه را دارد. شاید با خواندن عدد آب و هوای این کشور این موضوع را دریافته باشید، که این آب و هوا برای ما ایرانیان بسیار معقول و استاندارد است. در واقع دما هوای این کشور آن قدر زیاد نیست که شما را مورد آزار قرار دهد. پس می توان گفت شما سفر خوشی را در این منطقه خواهید داشت و شاهدان این موضوع افرادی می باشند که به این کشور سفر داشته اند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

معرفی منطقه پنانگ

می توان گفت پنانگ یکی از جاذبه های توریستی مالزی محسوب می شود. که در جذب توریست توانسته است بسیار موفق عمل کند. در واقع باید گفت پنانگ یکی از ایالت های این کشور محسوب می شود و مرکز آن جرج تاون است. این منطقه دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری بوده که می تواند بهترین مقصد برای گردشگران باشد. در واقع می توان گفت افراد با انتخاب تور پنانگ، می توانند لذت یک تفریح خوب و بی نظیر را در خاطرات خود ثبت کنند. شما می توانید با مراجعه به جاذبه های گردشگری این منطقه با تاریخ و قدمت کشور مالزی آشنا شوید. در این شهر مراکز خرید و رستوران های بی نظیری موجود می باشند، که در ادامه متن به بررسی تمامی آن ها خواهیم پرداخت. اگر قصد سفر با تور پنانگ را دارید ما را در ادامه همراهی نمایید.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

آب وهوای شهر پنانگ

بسیاری از افراد برای شرکت در تور پنانگ متوسل به این موضوع می باشند که آب و هوای این منطقه به چه صورت است. این افراد سعی می کنند با فهمیدن شرایط آب و هوایی، در بهترین زمان ممکن در تور پنانگ حاضر شوند. می توان گفت این منطقه به مانند کلیه مناطق کشور مالزی دارای آب و هوای گرم و خشک است. اما در بعضی از مواقع سال شاهد بارندگی هایی خواهیم بود. آب و هوای این منطقه در ماه های آگوست، نوامبر، اکتبر و ستامپر در بهترین شرایط خود واقع شده است. لازم است به این نکته توجه نمایید، که اگر دوست ندارید تور پنانگ را در ماه های بارانی این منطقه تجربه کنید در ماه های ژوئن، دسامبر، آوریل و مه به این منطقه سفر نکنید. ما در پاراگراف بعد بهترین زمان سفر به تور پنانگ از تمام جهات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس کماکان ما را همراهی نمایید.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

بهترین زمان سفر به پنانگ

معمولا افراد برای سفر به هر کشوری به دنبال بهترین زمان برای سفر به آن کشور می باشند. از آن جایی که کشور مالزی دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، تقریبا می توان گفت همه فصول و ماه ها برای سفر به این کشور مساعد می باشند. ولی باید توجه داشت در برخی روز ها و ماه ها کشور مالزی و هم چنین شهر پنانگ، دارای باد های تند و بارش های رگباری می باشند. اما این باد و باران ها زود گذر بوده و برای سفر افراد مشکل به وجود نمی آورد.

با این وجود بیشترین تور پنانگ در ماه های ژانویه و فوریه که در واقع حدود ماه های دی و بهمن  می باشند، انجام می گیرد. افراد باید برای سفر با تور  پنانگ، لباس های مناسب که معمولا شامل لباس های تابستانی می باشند، به همراه داشته باشند. علاوه بر لباس، کفش و وسایل ضروری نیز از الزامات سفر به این شهر با تور پنانگ می باشد. که در ادامه متن با شرایط سفر بیشتر آشنا خواهیم شد.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

تور پنانگ

می توان گفت تور پنانگ یکی از پر در خواست ترین تورها در بین شهرهای مختلف مالزی می باشد. از آن جایی که این کشور یکی از کشورهای توریستی محسوب می شود، مناطق مختلف آن بسیار مورد نظر توریستان می باشند. تور پنانگ می تواند بهترین تجربه را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. تور پنانگ توسط بسیاری از آژانس های مسافرتی به شما عزیزان ارائه می شود. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط این آژانس های مسافرتی بسیار مهم می باشد و باید در انتخاب آن ها توجه داشته باشید. تور پنانگ با توجه به جاذبه های گردشگری بی شماری که در این منطقه موجود می باشد، یکی از بهترین تورهای موجود در میان کشور های آسیایی است. ما در ادامه به جاذبه های گردشگری و خدماتی که در این تور به مسافران عزیز ارائه می شود خواهیم پرداخت.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

مجری های ارائه دهنده تور پنانگ

در متن بالا به این موضوع اشاره شد که تور پنانگ توسط آژانس های مختلفی به مسافرین عزیز ارائه می شود و خدماتی که این آژانس ها ارائه می دهند در انتخاب آن ها بسیار موثر است. آژانس های مسافراتی باید سعی نمایند که خدماتی  را که در اختیار مسافرین قرار می دهند متنوع باشند، تا افراد با توجه به نوع بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند. بودجه مالی مسافر در استفاده از تور پنانگ بسیار تاثیر گذار است. آژانس های مسافرتی باید راهکار هایی اتخاذ نمایند، که مسافران با هر نوع بودجه ای بتوانند به تور پنانگ بروند و از این تور لذت کافی ببرند.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که ارائه دهندگان تور پنانگ در لحظات آخر اقدام به فروش بلیط تور پنانگ، به صورت لحظه آخری می نمایند. لازم است مسافران در این مواقع گوش به زنگ باشند، تا بتوانند تور پنانگ را با کمترین هزینه و بهترین خدمات مورد استفاده قرار دهند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

خدماتی که در تور پنانگ ارائه می شوند

در تور پانگ خدماتی به مسافران ارائه می شود. که البته باید توجه داشت که هزینه هایی که از افراد برای سفر با تور پنانگ گرفته می شود، به کیفیت این خدمات بستگی دارد. خدماتی که در تور پنانگ به مسافران ارائه می شود، شامل 7 شب و 8 روز اقامت، ترانسفرفرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری، سیم کارت و بیمه مسافرتی می باشند، که درجه هتل، نوع ایر لاین، نوع هواپیما و … در افزایش یا کاهش هزینه ها تاثیر گذار می باشند.

مسافران تور پنانگ از فرودگاه امام خمینی در تهران خاک کشور را ترک می کنند و در فرودگاه بین المللی پنانگ که در 16 کیلومتری جورج تاون که مرکز پنانگ می باشد فرود می آیند. البته باید توجه داشت که بجز وعده صبحانه، دیگر وعده ها به مسافران تور پنانگ داده نمی شوند. افرادی که تقاضای دریافت سایر وعده های غذایی را دارند می توانند با پرداخت پول بیشتر، ناهار و شام خود را نیز دریافت نمایند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

جاذبه های گردشگری تور پنانگ

شهر پنانگ جاذبه های گردشگری زیادی دارد. که شما در سفر با تور پنانگ می توانید از این مکان ها بازدید کرده و از سفر خود لذت ببرید. از جمله این مکان ها می توان به باغ پرندگان ، موزه اسباب بازی، جنگل تفریحی teluk Bahang ، باغ گیاه شناسی، باغ orchid and hibiscus ، معبد Kek Lok Si، خیابان Georgetown،  تپه پنانگ، خوکونگسی، مسجد کاپیتان کلینگ، معبد سری ماریامان، معبد بودانی و … اشاره کرد. از آن جا که مکان های متعددی در پنانگ وجود دارد، بنابراین مدت زمانی حدود یک هفته نیز ممکن است زمان کمی برای بازدید از همه آن ها باشد.

پس برای گردش در شهر پنانگ مسافران به برنامه ریزی مناسب نیاز دارند. که در زمان مناسب از اغلب نقاط این شهر زیبا دیدن نمایند. البته یک راهنمای محلی یا تور لیدر، می تواند در کیفیت بازدید بسیار تاثیر گذار باشد.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

معابد پنانگ یکی از جاذبه های گردشکری در تور پنانگ

در متون بالا به این موضوع اشاره کردیم که شما با حضور در تور پنانگ می توانید از جاذبه های گردشگری بی شماری بهره ببرید. یکی از این جاذبه های زیبا در تور پنانگ معابد بی شماری می باشد که شما می توانید از آن ها بازدید نمایید.

یکی از این معابد زیبا وات چایمنگ کالارام می باشد. این معبد که مناره های آن به رنگ طلایی است، در خیابان بروما واقع شده است. شما می توانید با مراجعه به این معبد زیبا از معماری آن بازدید کرده و لذت کافی ببرید. قدمت این معبد تاریخی به سال 1845 بر می گردد و یکی از نمادهایی است که نمایانگر تاریخ این شهر نیز می باشد.

یکی دیگر از معابد زیبای این شهر دهر میکاراما می باشد. رنگ تاج های طلایی این معبد چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و می تواند مقصد خوبی برای بازدید، گردشگران در تور پنانگ باشد. لازم به ذکر است که این شهر معابد زیبای زیادی را دارا می باشد و شما می توانید از تور لیداران خود بخواهید این معابد را به شما نشان دهند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

جاذبه های گردشگری تاریخی در تور پنانگ

می توان به صراحت عنوان کرد که این منطقه یکی از مناطق تاریخی کشور مالزی محسوب می شود. شما می توانید در تور پنانگ آثار تاریخی بی شماری را مشاهده نمایید و از تاریخ و قدمت این منطقه و کشور مالزی آگاه شوید. از نمونه این مناطق زیبا می توان به عمارت تاریخی پرناکان، خانه تاریخی سوفولک و موزه های بیشمار این شهر اشاره کرد. گفتنی است در بازدید از پنانگ سواحل زیبای آن را از دست ندهید.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

مراکز خرید شهر پنانگ

در شهر پنانگ مراکز خرید زیادی وجود دارند. شما در سفر با تور پنانگ می توانید از اغلب مراکز خرید این شهر بازدید نمایید. دقت داشته باشید که در فروشگاه ها و مراکز خرید این شهر، انواع اجناس تقلبی با قیمت ارزان و هم چنین اجناس اصل و با کیفیت موجود می باشند. که انتخاب و خرید لباس تقلبی و یا با کیفیت بستگی به هزینه ای دارد، که شما برای خرید آن لباس پرداخت می کنید. علاوه بر فروشگاه ها و  مراکز خرید بزرگ که دارای برند ها داخلی  خارجی می باشند، در سفر با تور پنانگ شما می توانید از بازار های روز و غرفه هایی که در کنار خیابان وجود دارند، بازار ها شبانه، بازار آخر هفته و بازارچه های محلی  نیز دیدن نمایید. در این مکان ها شما می توانید خرید ارزان تری داشته باشید. مهم ترین مراکز خرید پنانگ ، جاده بورما (Burmah Road)، خیابان کمپ بل (Campbell Stret) و جاده پنانگ (Penang Road) می باشند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

رستوران ها و اغذیه فروشی های پنانگ

در کنار خیابان های شهر پنانگ علاوه بر فروشگاه ها و مراکز خرید بازارچه ها، دکه ها و غرفه هایی نیز برای فروش مواد غذایی وجود دارند. علاوه بر آن رستوران های زیبایی نیز در شهر پنانگ وجود دارند که در سفر با تور پنانگ می توانید به این رستوران ها و دکه ها مراجعه کرده وغذاهایی لذیذی را سرو نمایید. از غذا های معروف این شهر می توان به hainanese chicken rice، curry mee،wonton mee و  ,rajoاشاره کرد. به جرات می توان گفت پنانگ بهترین غذا های خیابانی را در کل آسیا دارد. همین غذا های خوش مزه دلیل و انگیزه خوبی برای سفر توریست ها به این شهر می باشند.

تور پنانگ | قیمت تور پنانگ | تور ارزان پنانگ | تور پنانگ لحظه آخری

نکات لازم برای سفر با تور پنانگ

برای سفر به هر کشوری آشنایی با نکات مهم و قوانین آن کشور بسیار اهمیت دارد و سبب می شود در طول سفر مشکلات کمتری برای افراد به وجود آید. از جمله این نکات می توان به شماره تماس ضروری 112 در این کشور اشاره نمود.هم چنین کد کشور مالزی +60 است. زبان رسمی مردم شهر پنانگ، مالایی و پول رسمی آن ها رینگیت می باشد. نوع برق کشور مالزی و همچنین شهر پنانگ، 240 ولت و 50 هرتز بوده و شکل دو شاخه ها و پریزها به صورت حرف  G  می باشند. فرودگاه بین المللی آن، فرودگاه بین المللی پنانگ نام دارد. این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای هوا بالا می باشد.

اختلاف ساعت کشور مالزی با تهران حدود 4 ساعت و نیم می باشد. که در واقع این کشور 4 ساعت و نیم از ساعت تهران جلو تر است. برای حمل و نقل و جابجایی، مسافران تور پنانگ می توانند از تریشا ها که نوعی دوچرخه تاکسی هستند، استفاده نمایند. استفاده از تاکسی در پنانگ مرسوم بوده و هزینه های آن بالا نیست. در واقع می توان گفت رانندگان تاکسی در شهر پنانگ تمایلی به استفاده از تاکسی متر ندارند و قیمت ها بیشتر توافقی است.

نکات پایانی

در این متن سعی کردیم همه نکات لازم برای سفر به تور پنانگ را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که شما در این متن با تور پنانگ، خدمات تور پنانگ و مکان های تفریحی و گردشگری پنانگ به خوبی آشنا شده باشید. تا هنگام سفر به این کشور، از نهایت استفاده و لذت بهره مند شوید. از این که ما را تا پایان متن همراهی نموده اید بسیار سپاس گذاریم.

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی