برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

ویزای اتریش

ویزای  اتریش

اخذ ویزای نضمینی اتریش برای ورود به این کشور الزامی ست، متقاضیان با هر هدفی که داشته باشند باید نسبت به طی کردن مراحل مربوط به اخذ ویزا اقدام نمایند، برای هر هدف نوع خاصی از ویزا تعیین شده است که در ادامه مقاله بیشتر راجع به ویزاهای اتریش صحبت خواهد شد. اگر از لیست مدارک لازم برای ارائه به سفارت اطلاعات کافی ندارید تا بخش پایانی ما را همراهی نمایید.

ویزاهای ایران

درباره ویزاهای اتریش

ترجمه ویزای اتریش یکی از مراحل مربوط به اخذ ویزاست، برای این کار باید از مترجم های رسمی بهره بگیرید که تیم ما شما را در این خصوص راهنمایی خواهد کرد. مراحل مربوط به تایید قوه قضاییه و وزارت امور خارجه نیز توسط مجموعه انجام خواهد شد و نیازی با نگرانی در این خصوص ندارید.

برای اخذ ویزاهای اتریش از طریق قانونی اقدام نمایید و به دلالان این عرصه اعتماد نکنید. مجموعه ما برترین خدمات را در خصوص اخذ ویزا ارائه کرده است که با همراهی شما مراحل مربوطه به نحو احسنت طی خواهند شد. جهت آگاهی از روال سپردن این کار به ما با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید، آن ها پاسگخوی سوالات شما خواهند بود.

درباره ویزاهای اتریش

سفارت اتریش

سفارت اتریش در منطقه نیاوران تهران واقع شده است و آدرس دقیق آن عبارت است از: خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان محمود احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک 6-8. برای پیگیری مراحل ویزا و همچنین انجام مراحل مصاحبه و انگشت نگاری باید به این آدرس مراجعه نمایید.

دریافت وقت سفارت برای ویزای اتریش

یکی از مراحل اولیه و هم اخذ ویزاهای اتریش، دریافت وقت سفارت اتریش است. همه مراحل مربوط به دریافت نوبت از طریق آنلاین صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری متقاضی نیست. دقت داشته باشید که به ایمیل تعیین شده برای دریافت نوبت هیچ مدرکی نباید ارسال شود در غیر اینصورت ممکن است به درخواست شما ترتیب اثر ندهند. همچنین ایمیل خود را صحیح وارد نمایید چراکه اطلاعات مربوط به زمان و تاریخ نوبت سفارت به ایمیل درج شده ارسال خواهد شد و در صورت نادرست بودن ممکن است مشکلاتی برای تان به وجود بیاید.

دریافت وقت سفارت برای ویزای اتریش

مراحل دریافت ویزاهای اتریش

دریافت ویزای اتریش مراحل متعددی دارد، اولین مرحله اقدام برای اخذ دعوتنامه های اتریش است که در صورت داشتن آشنایانی در کشور مقصد می توانید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهید. دومین مرحله اطمینان از معتبر بودن گذرنامه است که در صورت منقضی شدن آن باید اقدامات لازم برای تمدیدش صورت پذیرد. مرحله سوم دریافت وقت سفارت است. پس از پشت سر گذاشتن مراحل مصاحبه و انگشت نگاری می توانید منتظر پاسخ پرونده تان بمانید و اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید و در مدارک تان نیز کمبودی دیده نشود، ویزای خود را دریافت کرده و برنامه ریزی های لازم برای سفرتان را آغاز نمایید.

مراحل دریافت ویزاهای اتریشویزاهای اتریش از نظر تعداد دفعات ورود به کشور

ویزاهای اتریش از لحاظ تعداد دفعات ورود به کشور به دو دسته تقسیم می شود، اولی ویزای یکبار ورود است که با اخذ آن متقاضی می تواند فقط یک مرتبه به کشور وارد و از آن خارج شود، پس از خروج امکان ورود مجدد وجود نخواهد داشت حتی اگر از اعتبار ویزای شما مدت طولانی باقی مانده باشد. نوع دوم ویزای مولتی یا چند بار ورود است که تا زمان اعتبار ویزا می توانید به هر تعداد که بخواهید از کشور خارج و مجددا به آن وارد شوید. برای نوع دوم این ویزا محدودیتی تعیین نشده است.

مدارک لازم برای دریافت ویزاهای اتریش

برای ویزاهای اتریش بسته به نوع و هدف متقاضی مدارک متعددی تعیین شده است که در این بخش به ذکر مدارکی که در میان همه آن ها مشترک است می پردازیم:

  1. فرم درخواست ویزا را به صورت دقیق پر کنید و در پرونده مدارک تان قرار دهید، ناگفته نماند که برای پر کردن آن باید از زبان آلمانی بهره بگیرید.
  2. دو عدد عکس رنگی که حداکثر 6 ماه قبل گرفته شده باشد، عکس های قدیمی تر مورد قبول سفارت نیستند و نقصی مدارک را به دنبال دارد.
  3. پاسپورت متقاضی حتما باید به سفارت ارائه شود، اعتبار این پاسپورت باید حداقل 3 ماه باشد (این زمان از تاریخ آغاز سفر محاسبه خواهد شد). تاریخ صدور آن نباید متعلق به بیش از 10 سال قبل باشد و وجود 2 صفحه خالی در آن ضروری ست. تهیه کپی از آن را فراموش نکنید و اگر قبلا نیز ویزای شینگن دریافت کرده اید، آن ها را هم در پرونده مدارک خود ضمیمه کنید.
  4. ارائه گواهی اشتغال نیز ضروری ست و در راستای آن باید میزان حقوق ماهانه متقاضی نیز مشخص گردد. ترجمه این مدرک نیز به زبان آلمانی توصیه شده است.
  5. بیمه نامه مسافرتی که باید همه طول مدت اقامت شما در اتریش را شامل شود و حداقل هزینه در نظر گرفته شده برای آن 30 هزار یورو است.
  6. مراحل مربوط به رزرو بلیط نیز باید از قبل طی شده باشد، بسته به نوع ویزا رزرو بلیط برگشت در مواقعی الزامی می باشد و مورد توجه مسئول سفارت قرار خواهد گرفت. بلیط برگشت مدرکی ست بر اثبات بازگشت شما به کشور ایران.
  7. توانایی مالی شما یا قیم تان باید به اثبات برسد، عدم اثبات این موضوع روند صدور ویزای اتریش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مدارک لازم برای دریافت ویزاهای اتریش

نکات مهم در خصوص مدارک ویزاهای اتریش

همه مدارک ارائه شده برای اخذ ویزاهای اتریش باید به زبان آلمانی ترجمه شده باشند. این نکته را مد نظر داشته باشید که گاهی سفارت علاوه بر مدارک معمول، مدارک دیگری را نیز از متقاضی درخواست می کند که چند روز را نیز برای فراهم کردن آن در نظر می گیرد، بدون هیچ صحبتی باید مدرک خواسته شده را تهیه و به سفارت ارائه دهید. درخواست رسیدگی به پرونده ویزاهای اتریش را حداقل دو ماه قبل از تاریخ مد نظرتان برای سفر به سفارت ارائه دهید، اگر دیر اقدام کنید ممکن است برنامه های سفرتان دچار اختلال شود.

انواع ویزای اتریش

ویزاهای اتریش بسته به دسته بندی که برای اهداف متقاضیان انجام شده است انواع مختلفی دارد مانند ویزای اتریش برای سفرهای کاری، ویزای فوری اتریش برای سفرهای پزشکی، ویزای تضمینی اتریش برای سفرهای تحصیلی، ویزای برای سفرهای توریستی و ویزای اتریش از نوع ازدواج.

انواع ویزای اتریش

اخذ ویزای پزشکی اتریش

ویزای پزشکی مختص بیمارانی ست که می خواهند مراحل درمان و جراحی خود را در کشوری دیگر بگذرانند، در این خصوص بیمار موظف به ارائه مدارکی ست که اثبات کند کشور اتریش تجهیزات و علم لازم برای درمان این بیماری را دارد و فقط با بهره گیری از کمک آن ها می تواند سلامتی خود را به دست آورد. برای اخذ این نوع از ویزای فوری اتریش موظف به ارائه مدارکی علاوه بر مدارک عمومی ذکر شده در بخش های قبل هستید که در ادمه به آن ها اشاره می شود.

مدارک لازم برای ویزای پزشکی اتریش

  1. تاییدیه پزشک و بیمارستان واقع در اتریش که مسئولیت درمان بیمار را پذیرفته باشد.
  2. ارائه دعوت نامه ای که از طرف بیمارستان مربوطه برای متقاضی ارسال شده باشد.
  3. مدارکی که مبتلا بودن متقاضی به بیماری ذکر شده را به اثبات برساند.
  4. توانایی مالی برای پرداخت هزینه های بیمارستان.

اخذ ویزای پزشکی اتریش

اخذ ویزای ازدواج اتریش

این نوع از ویزای اتریش برای زوجینی صادر می شود که یکی از آن ها متولد و یا مقیم کشور اتریش و از شرایط لازم برای ساپورت مالی دیگر زوجه برخوردار باشد. دقت داشته باشید که با دریافت ویزای ازدواج می توانید به صورت دائمی در این کشور اقامت داشته باشید و پس از مدتی اقامت دائمی خود را نیز دریافت کنید بنابراین این نوع ویزا از فرصت های ویژه برای مهاجرت است. در ادامه به برخی از مدارک لازم در خصوص اخذ این ویزای اشاره می شود.

مدارک لازم برای ویزای ازدواج اتریش

  1. مدارکی دال بر اثبات تجرد متقاضی
  2. یکی از مواردی که در این بین بسیار مورد توجه قرار می گیرد این است که زوجین باید چندین مرتبه یکدیگر را ملاقات کرده باشند و تصمیم شان برای ازدواج قطعی باشد.
  3. انجام همه مراحل رسمی ازدواج ضروری ست.
  4. زوج مقیم اتریش باید توانایی مالی خود را برای ساپورت همسرش به اثبات برساند در غیر این صورت ممکن است روند رسیدگی به پرونده درخواست ویزا با مشکلاتی روبرو شود که قابل حل نباشد.
  5. سند ملک خریداری شده برای اقامت نیز باید سفارت ارائه گردد، البته ارائه اجاره نامه نیز مورد قبول است اما باید تاریخ بطور دقیق در متون تحویلی به سفارت درج گردد. آن ها باید از شرایط مناسب برای اقامت زوجین در کشور اتریش مطمئن شوند.

اخذ ویزای توریستی اتریش

اگر مدت هاست که به یک سفر تفریحی جذاب نرفته اید و تعطیلاتی پیش رو دارید، اتریش را به عنوان مقصد تفریحی خود برگزینید، این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و مناطق تفریحی فراوانی را در خود جای داده است. با استفاده از امکانات توریستی اتریش سفری رویایی را تجربه خواهید کرد. برای دریافت ویزای توریستی در تور اتریش باید مدارکی را ارائه دهید که در ادامه ذکر می شود اما مطلع باشید که در صورت تصمیم به سفر به همراه خانواده تان اگر به صورت جداگانه برای دریافت ویزا اقدام نمایید درصد موفقیت پرونده تان بالا خواهد رفت.

اخذ ویزای توریستی اتریش

مدارک لازم برای ویزای توریستی اتریش

  1. در صورت نداشتن دعوت نامه باید مدارکی دال بر رزو هتل در کشور اتریش ارائه نمایید، ناگفته نماند که مدت زمان رزرو باید با مدت زمان تعیین شده برای سفرتان تطابق داشته باشد، عدم تطابق مسئول سفارت را دچار شک خواهد کرد.
  2. اگر دعوت نامه ای دریافت کرده اید می توانید در خانه شخص ارسال کننده دعوت نامه اقامت داشته باشید و از او بخواهید آدرس محل زندگی اش را به عنوان محل اقامت شما در طول سفر درج نماید و مسئولیت اسکان شما و خانواده تان بر عهده بگیرد.

اخذ ویزای تحصیلی اتریش

اتریش دانشگاه هایی با بالاترین سطح علمی را در خود جای داده است که دانشجویان زیادی را برای تحصیل به سمت خود می کشانند. در این میان اگر می خواهید اتریش را به عنوان مقصد تحصیلی تان انتخاب کنید درخواست پذیرش خود را به یکی از دانشگاه های مد نظرتان ارسال و منتظر پاسخ آن ها بمانید، در صورت تایید دعوت نامه ای دریافت می کنید که می تواند روند رسیدگی به صدور ویزای تحصیلی تان را به طرز شگرفی سرعت ببخشد.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی اتریش

  1. ریزنمرات مقطع تحصیلی
  2. مدرک تحصیلی متقاضی
  3. سوابق تحصیلی و مهارت های متقاضی
  4. پرداخت شهریه ترم اول دانشگاهی

اخذ ویزای کاری اتریش

ویزای کاری نیز برای افرادی ست که تمایل به کار و یا انجام فعالیت تجاری درکشور اتریش دارند، این افراد باید مهارت های خود را به اثبات برسانند تا کارفرما برای آن ها دعوت نامه ارسال کند. با دریافت دعوت نامه می توانند روند اخذ ویزا را به راحتی طی نمایند، البته در این میان کارفرما موظف است بخشی از مسئولیت زندگی و کار متقاضی را تضمین کند و بر عهده بگیرد که این یکی از سخت ترین مراحل پرونده است.

اخذ ویزای کاری اتریش

مدارک لازم برای ویزای کاری اتریش

  1. سوابق تحصیلی و کاری
  2. آخرین مدرک تحصیلی
  3. مدارکی در خصوص معتبر بودن شرکت اتریشی
  4. سوابق کاری و اجرایی متقاضی
  5. محل اقامت

ویزای اتریش برای افراد زیر سن قانونی

افرادی که قصد اخذ ویزاهای اتریش را دارند اما هنوز به سن قانونی نرسیده اند باید مراحل مربوطه را با همراهی و رضایت والدین خود طی نمایند. یکی از مدارک لازم در این زمان رضایت نامه محضری والدین است که در واقع به عنوان اجازه خروج فرزندشان از کشور محسوب می شود. پس از آن نیز باید یکی از والدین توانایی مالی خود را به اثبات برساند و مسئولیت ساپورت مالی فرزندش را بر عهده بگیرد. با مهیا کردن این دو گزینه باقی مراحل همچون دیگر ویزاها طی خواهد شد و مانع دیگری بر سر راه تان نیست.

هزینه اخذ ویزاهای اتریش

در این بخش به هزینه هایی که باید در مسیر صدور ویزای اتریش صرف نمایید اشاره می شود، همه این هزینه ها باید به یورو پرداخت شوند و ارائه پول نقد از ملزومات است. جزئیات این هزینه ها به شرح زیر می باشد:

  1. هزینه ای که باید برای دریافت ویزای شینگن پرداخت کنید 60 یورو تعیین شده است، البته این هزینه مختص بزرگسالان است.
  2. هزینه ذکر شده در قسمت اول برای کودکان کمتر از 6 سال رایگان است و اگر کودکی در رنج سنی 6 تا 12 سال همراه خود دارید باید مبلغی معادل نصف هزینه تعیین شده برای بزرگسالان را پرداخت نمایید.
  3. هزینه صدور ویزای اقامت 91 تا 180 روزه در اتریش هزینه ای معادل 100 یورو به همراه دارد.
  4. برای تایید مدارک نیز باید مبلغی معادل 40 یورو پرداخت نمایید.
  5. هزینه صدور گذرنامه اتریشی نیز 76 یورو است.

هزینه اخذ ویزای اتریش

تمدید ویزاهای اتریش

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اعتبار ویزای تان به اتمام رسیده اما هنوز کارتان در کشور اتریش تمام نشده می توانید از فرصت تمدید ویزا استفاده نمایید. برای تمدید ویزاهای اتریش به مراکز معتبر اعلام شده مراجعه نمایید و دلایل خود در خصوص تمدید را ارائه دهید، در صورت ارائه دلایل موجه می توانید بدون هیچ معطلی ویزای تان را تمدید نمایید و مدتی دیگر در این کشور بمانید. زمانی که سفرتان را آغاز می کنید تاریخ ویزای تان را به خاطر بسپارید تا به موقع برای تمدید آن اقدام شود منقضی شدنش موجب بروز مشکلات نگردد.

  • ۹۷/۰۲/۰۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی