برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای بلگراد

هر زمانی که قصد مسافرت داشتید می توانید یکی از شهر های خوب و نزدیک مانند بلگراد کشور صربستان را انتخاب کرده و با بلیط هواپیمای بلگراد به این شهر سفر کنید تا لحظاتی زیبا را سپری کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد سفر به این کشور زیبا برای شما بگوییم.

آشنایی با شهر بلگراد

شهر بلگراد بزرگ ترین شهرها کشور صربستان به حساب می آید و همچنین این شهر پایتخت کشور صربستان نیز می باشد. شهر بلگراد به زبان صربی می باشد و معنی آن شهر سفید است. شهر بلگراد در سال 1521 میلادی توسط دولت عثمانی به تصرف در آمد و تا سال 1841 میلادی نیز زیر سلطه ی همین امپراطوری بود و در این سال در طی جنگ های این دولت با کشور اتریش، شهر بلگراد از زیر سلطته دولت عثمانی خارج شد و جزء امپراطوری اتریش و مجارستان قرار گرفت. در سال 1918 میلادی بعد از بین رفتن این امپراطوری تا سال 2003 این شهر زیر نظر یوگسلاوی بود و پایتخت آن محسوب می شد.

شهر بلگراد در بین دو رودخانه ی کشور صربستان یعنی دانوب و ساوا قرار گرفته است. شهر بلگراد به دلیل داشتن جمعیتی حدود یک میلیون و دویست هزار نفر بزرگ ترین شهر کشور صربستان می باشد ولی با محاسبه ی افرادی که در حومه ی شهر بلگراد زندگی می کنند این جمعیت به دو میلیون نفر نیز می رسد و با این احتساب این شهر جزء بزرگترین شهر های جنوب شرق اروپا می باشد. شهر بلگراد حدود 4 درصد از مساحت کل کشور صربستان را به خود اختصاص داده است و همچنین در این 4 درصد، 15 درصد از جمعیت این کشور را قرار داده است.

اکثر مردمی که در شهر بلگراد زندگی می کنند اصلیتی مجارستانی دارند و این ها بازماندگان امپراطوری اتریش و مجارستان می باشند که در قدیم این شهر زیر سلطه ی آنان بوده است. شهر بلگراد در قدیم دارای مسجد های بسیاری بوده است اما در حال حاضر یک مسجد در این شهر به جا مانده است که به نام مسجد بایراکلی می باشد و همچنین این شهر یک کلیسای بزرگ به نام کلیسای سنت ساوا را در خود جای داده است.

آشنایی با شهر بلگراد

آب و هوای شهر بلگراد

شهر بلگراد دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد می باشد و آب و هوای آن بسیار شبیه به کشور ایران است. در سرد ترین شرایط آب و هوایی دمای هوای شهر بلگراد به صفر درجه ی سانتی گراد می رسد و در فصل تابستان دمای این شهر تا 40 درجه ی سانتی گراد هم می رسد ولی هوای این شهر در فصل بهار بسیار عالی بوده  که بین 10 تا 15 درجه ی سانتی گراد است.

معمولا آب و هوای شهر بلگراد و کشور صربستان تابع هوای کشور روسیه و قاره ی آفریقا می باشد و به همین دلیل بسیار مورد تغییر قرار می گیرد. این حرف بسیار درست است که می گویند چه کسی با این آب و هوای شهر بلگراد قادر به سفر به این شهر است اما این دما ها فقط  بر روی کاغذ ثبت شده اند و گاهی اوقات رخ می دهد ولی در واقعیت شهر بلگراد یک شهر خوش آب و هوا است و شما می توانید فصل زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید و بلیط هواپیمای بلگراد را تهیه نمایید.

اگر به شما توصیه می شود بلیط بلگراد را در فصل زمستان تهیه نمایید این دلیل بر این نیست که شهر بلگراد در بقیه ماه های سال بد بوده و شما در این ماه ها از سفر خود منصرف شوید بلکه فصل زمستان بهترین فصل برای سفر به شهر بلگراد است.

بهترین زمان سفر به شهر بلگراد

همان‌ طور که گفته شد بهترین زمان سفر به کشور بلگراد برای هرکسی به خود او بستگی دارد اما فصل تابستان بهترین زمان پرواز است. در این فصل کشور بلگراد بسیار سرسبز است و با سفر به این شهر حس آرامش به شما دست می دهد. به این نکته هم باید توجه کرد که شما وقتی بلیط هواپیمای بلگراد دریافت می کنید بهترین زمان شما برای سفر تاریخ درج شده روی بلیط بلگراد است اما باز هم این امکان برای شما فراهم شده که اگر بخواهید تاریخ بلیط هواپیمای بلگراد خود را عوض کنید قادر به این کار باشید ولی با رعایت شرایط در خصوص این موضوع که این شرایط از طرف شرکت های هواپیمایی گذاشته می شود.

فرودگاه بین المللی شهر بلگراد

شهر بلگراد دارای فرودگاه بین المللی نیکولا تسلا می باشد در فاصله ای حدود 18 کیلومتری از شهر واقع شده است. این فرودگاه از معروف ترین فرودگاه های کشور صربستان می باشد به طوری که اکثر ایرلاین های جهان به این فرودگاه مسیر دارند. فرودگاه نیکولا تسلا دارای دو سالن می باشد که به صورت 24 ساعته کار می کند. اگر شما بلیط هواپیمای بلگراد را تهیه می کنید و می خواهید به این فرودگاه برسید می توانید هم از خودروی شخصی، تاکسی، مینی بوس و اتوبوس استفاده کنید چرا که برای همه ی آن ها به فرودگاه مسیری وجود دارد.

در این فرودگاه علاوه بر امکاناتی که نام برده شد امکانات دیگری همچون دفتر های فروش بلیط، نمازخانه، بانک و عابر بانک، پارکینگ، صرافی، رستوران، کافه، اینترنت پرسرعت رایگان، کیوسک های مخابراتی رایگان، قسمت امانات، آرایشگاه، مرکز ماساژ و زیبایی، مرکز پزشکی، خدمات باربری، سرویس بهداشتی، چرخ های دستی و انواع مغازه ها وجود دارد که دلیل آن ها مسافر ها و توریست های داخلی و خارجی است که هر ساله به این شهر سفر می کنند. همین امکانات باعث شده که بلیط بلگراد در همه جای ایران پر فروش باشد و هر ساله توریست های زیادی از نقاط مختلف جهان به این شهر بیایند و همچنین باعث شده بلیط هواپیمای بلگراد جزء پر طرفدار ترین بلیط ها در جهان قرار بگیرد.

فرودگاه بین المللی شهر بلگراد

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط بلگراد

در این فرودگاه شرکت های زیادی فعالیت می کنند که همه ی آن ها به صورت رفت و برگشتی اند مگر در شرایط خاص که به صورت یک طرفه قرار گیرند و شرکت های موجود در این فرودگاه عبارتند از: ایجین ایر لاینز، ایر قاهره، ایر صربیا، الین ایر، هاینان ایر لاینز، تونس ایر.

شما زمانی که بلیط هواپیمای بلگراد را دریافت می کنید نگران رفاه خود در این فرودگاه و هواپیما ها نباشید زیرا که محیط فرودگاه و هواپیما ها از کیفیت بالایی برخوردار است و شما برای سفر به شهر بلگراد از هر جای دنیا می توانید بلیط بلگراد را تهیه نمایید. 

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای بلگراد

ابتدا باید گفت که بهترین زمان سفر با تور بلگراد برای هر فردی بستگی به شرایط آن فرد دارد اما بهترین زمان برای گرفتن بلیط هواپیمای بلگراد فصل تابستان است زیرا که در این فصل مدت زمان بیشتری را می توانید در سفر باشید و همچنین از نظر آب و هوایی شهر بلگراد شرایط خوبی خواهد داشت ولی باید خاطر نشان کرد که در این فصل بلیط بلگراد بسیار گران و کمیاب می شود.  در هر سفری که افراد می خواهند به شهر بلگراد انجام دهند ابتدا باید به زمانی که می توانند مسافرت خود را شروع کنند نگاه کنند و بعد به سایر امور بپردازند چون شهر بلگراد و بلیط بلگراد در هر زمانی وجود دارد.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای بلگراد فصل هایی است که مسافرین کمتری به این شهر سفر می کنند و قیمت بلیط بلگراد بسیار پایین است اما اگر شما دوست دارید در زمان های شلوغ نیز به این شهر بروید می توانید از مدتی قبل تر از طریق سایت بلیط هواپیمایی ارزان بلگراد را دریافت کنید که دیگر نه نگران رزرو بلیط بلگراد و نه نگران هزینه زیاد بلیط بلگراد باشید.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای بلگراد

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیمای بلگراد

وقتی شما به سایت برای خرید بلیط هواپیمای بلگراد مراجعه می کنید نیازی به ارائه هیچ گونه مدرکی نیست و فقط باید اطلاعات آن ها را به درست وارد نمایید و فقط در روز پرواز مدارک را برای تطبیق دادن باید به مأموران گیت تحویل دهید اما اگه به صورت حضوری به شرکت های مسافربری برای خرید و تهیه بلیط بلگراد مراجعه می کنید باید حداقل یک مدرک شناسایی از خود به آن ها ارائه دهید و در شرایط خاص از شما مدارک دیگری هم می خواهند مانند آن که عکس مدرک شناسایی تحویلی شما با شما مطابقت نکند و یا جزء اتباع خارجی باشید.

قیمت بلیط هواپیمای بلگراد در فصل های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای بلگراد در فصل بهار

* ماه فروردین: در اوایل این ماه با توجه به مناسب و فرا رسیدن عید نوروز و استقبال بیش از حد مردم ایران و جهان قیمت بلیط هواپیمای بلگراد بسیار افزایش می یابد. ماه اردیبهشت: در این ماه به دلیل کم تر شدن استقبال از بلیط بلگراد، قیمت ها نیز روال عادی خود را طی می کند. ماه خرداد: در اواخر این ماه به دلیل این که امتحانات دانش آموزان تمام می شود دوباره قیمت بلیط هواپیمای بلگراد بالا می رود اما به هنوز به حد قیمت این بلیط ها در ماه فروردین نمی رسد.

قیمت بلیط هواپیمای بلگراد در فصل تابستان

در این فصل بلیط بلگراد زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد زیرا در زمان مدارس است و اکثر افراد سرکار هستند و به همین دلیل بلیط هواپیمای بلگراد در این با تخفیف های خوبی عرضه می شود.

قیمت بلیط هواپیمای بلگراد در فصل پاییز و زمستان

در تمام این دو فصل استقبال از بلیط هواپیمای بلگراد به بالا ترین حد خود می رسد و به همین دلیل قیمت های بلیط بلگراد سر به فلک می کشد.

چند نکته در مورد تهیه بلیط هواپیمای بلگراد

  • نکته اول در مورد تهیه بلیط است که شما دو راه برای تهیه بلیط هواپیمای بلگراد در پیش دارید که اولین راه آن مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی مد نظرتان است و دومین راه مراجعه حضوری به دفتر های هواپیمایی می باشد ولی باید دقت کنید که هر کدام از راه ها را که انتخاب می کنید، اطلاعاتی که به افراد مربوطه می دهید باید درست باشد و با مشخصات شما یا مسافر هم خوانی داشته باشد اما اگر این گونه نباشد شما یا مسافر به عنوان فرد بدون بلیط محسوب می شوید و قادر به پرواز با هواپیما نخواهید بود.
  • اگر شما همراه خود کودک زیر شش سال دارید نیاز نیست برای او بلیط تهیه کنید اما اگر بخواهید برای او صندلی بگیرید باید یک بلیط با نام والدین او و با هزینه ی یک فرد بالغ برای او تهیه نمایید.
  • بلیط هر گونه ناوگان حمل و نقلی در یک مدت زمان مشخصی قابل استرداد یا برگشت می باشد اما معمولاً درصدی از مبلغ پول از آن کسر می شود.

چند نکته در مورد تهیه بلیط هواپیمای بلگراد

اقامت در شهر بلگراد

در ابتدا باید به این توجه داشته باشیم که در زمان سفر و اقامت در شهر بلگراد امکانات رفاهی خود مانند هتل، وسیله ی رفت و آمد و … را فراهم کنید. بعد از این که شما اقدامات بالا را انجام دادید باید به دنبال یافتن مراکز تفریحی و گردشگری شهر بلگراد بگردید. نکات دیگری هم مانند این که از رستوران های مطمئن غذا تهیه نمایید، به هرکسی اعتماد نکنید و … وجود دارد که باید به آن ها هم توجه کرد. بهتر است این قضیه را هم بگویم که اگر شما بلیط هواپیمای بلگراد تهیه می کنید و به این شهر سفر می کنید ولی از مناطق دیدنی آن بازدید نمی کنید بهتر است به جای تهیه بلیط بلگراد، بلیط شهر دیگری را تهیه کنید و یا اصلاً اقدام به این کار نکنید.

مراکز دیدنی و تاریخی در شهر بلگراد

حال که شما قصد شرکت در تور صربستان را دارید بهتر است چند مرکز دیدنی این شهر را بشناسید و با شناختن این مرکز ها می توانید از سفر خود لذت ببرید. در سطر زیر به چند مورد از مراکز تفریحی و دیدنی اشاره می کنیم.

کلیسای سنت ساوا بلگراد

یکی از زیبا ترین کلیسا ها و سازه های کشور صربستان می باشد و علاوه بر آن بزرگ ترین کلیسای ارتدکس در منطقه ی بالکان می باشد. کلیسای سنت ساوا یکی از مراکزی است که بخش مهمی از تاریخ کشور صربستان را در خود گنجانده است و نمادی از سپاس گذاری می باشد.

برج های کالمگدان بلگراد

یکی از مناطق نظامی شهر بلگراد این برج ها می باشند که دارای برج هایی است که سر به فلک کشیده اند. برج های کالمگدان یکی از زیبا ترین نقاط شهر بلگراد می باشد که در بین مسافران و گردشگران محبوبیت و شهرت خاصی دارد. این برج های نظامی علاوه بر داشتن برج های زیبا دارای یک کلیسا، یک موزه و چندین پارک زیبا و مشهور در درون خود می باشد.

ویکتور گالمدان بلگراد

این اثر زیبا یک مجسمه برای قدردانی از پیروزی صربستان برا دولت عثمانی می باشد و در طی جنگ جهانی اول ساخته شده است.این مجسمه ی زیبا دارای ارتفاعی حدود 14 متر می باشد و از معروف ترین آثار این شهر به شمار می آید.

موزه نیکولا تسلا بلگراد

موزه ی نیکولا تسلا به نام یکی از دانشمندان مشهور دنیا و جهان است که در اصل صربستانی بوده است و این موزه بر اساس وصیت او ساخته شده است و تمامی اموال او در این محل نگداری می شود. این موزه ی زیبا در اصل مکانی برای نگه داری اموال آن دانشمند بزرگ می باشد که بسیار هم با ارزش می باشد و به همین دلیل به ثبت جهانی یونسکو در آمده است و این اهمیت و بزرگی آن دانشمند را نشان می دهد.

موزه نیکولا تسلا بلگراد

خیابان اسکادارلیا

یکی از خیابان های زیبا ی شهر بلگراد که به روح این شهر معروف است، خیابان اسکادارلیا می باشد که با وجود گروه های موسیقی در این خیابان می توانید از قدم زدن در این خیابان لذت ببرید و همچنین بافت قدیمی این خیابان زیبایی آن را دو چندان می کند. خیابان اسکادارلیا دارای رستوران ها، کافه های سنتی و بافت های قدیمی می باشد و همین امر باعث شده که این خیابان از جاذبه های شهر بلگراد و کشور صربستان قرار گیرد و مسافران و گردشگران زیادی از آن دیدن کنند.

کلیسای جامع سنت مارک

کلیسای جامع سنت مارک جزء بزرگ ترین کلیسا های کشور صربستان به شمار می رود که در سال 1940 میلادی در کنار کلیسای چوبی اثر سال 1835 میلادی ساخته شده است. در این کلیسا می توان از مجسمه ی موزاییکی مارک مقدس و همچنین نماد های تاریخی و مذهبی بسیار کشور صربستان دیدن کرد.

آدا سیگنالیا بلگراد

یکی از تفریح گاه های زیبا و مشهور در بین مسافران و گردشگران می باشد که بسیار شبیه به جزیره ی مصنوعی می باشد و این مکان زیبا بر روی رودخانه ی ساوا ساخته شده است. در آدا سیگنالیا تفریح های بسیاری از جمله ی دوچرخه سواری، اسکیت، پیاده روی دور رودخانه، اسکی روی آب، بانجی جامپینگ، تنیس، راگبی، قایقرانی و … وجود دارد که می توانید به آن ها بپردازید.

  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی