برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای بمبئی

تمامی مسافران می توانند بلیط هواپیمای بمبئی  را از سایت های مربوطه خریداری کنند. هم چنین بلیط بمبئی را می توان از آژانس های مربوطه خریداری کرد. شما می توانید در فصل های مناسب بلیط هواپیمای ارزان بمبئی را با قیمت ارزان تری خریداری کنید. برای خرید بلیط بمبئی تمامی مدارک لازم در زمان خرید را به همراه داشته باشید.

آشنایی با شهر بمبئی

شهر بمبئی یکی از مهم ترین شهرهای کشور هند می باشد. که دارای 603 کیلومتر مربع مساحت و 13،000،000 نفر جمعیت دارد و 14 متر از سطح دریا فاصله دارد در این شهر بارش بسیار مشاهده می شود. این شهر در غرب هند واقع شده است. این شهر از پرجمعیت ترین شهرهای کشور هند است و در رده چهارم قرار گرفته است. شهر بمبئی از نظر تجارت و درآمد اقتصادی توسعه بسیار گسترده ای از خود نشان داده است و به همین دلیل از شهرهای پرتجارت هند به شمار می آید. بسیاری از مردمان هندی از دیگر شهرها به امید به دست آوردن یک شغل مناسب به این شهر مهاجرت می کنند.به همین دلیل جمعیت این شهر روز به روز افزایش می یابد. این شهر به دلیل موقعیت کاری و تجارتی بسیار خوبی که دارد در بین شهرهای هند بسیار معروف می باشد و یک ششم ارزش تولیدی هند به این شهر وابسته می باشد. شهر بمبئی هر ساله توریست و گردشگران بسیاری را در دل خود جای می دهد زیرا به دلیل زیبایی و جاذبه هایی که دارد توجه هر گردشگری را به خود جذب می کند.

آشنایی با شهر بمبئی

آب و هوای شهر بمبئی

شهر زیبای بمبئی با داشتن چهار فصل آب و هوای بسیار خوبی را دارا می باشد. در شهر بمبئی هوا در فصل تابستان ملایم و معتدل می باشد میانگین بارش در این شهر براساس گفته کارشناسان 1000 تا 1500 میلی متر بوده است و میانگین بیشینه دما در شهر بمبئی 27 سانتی گراد است. شهر بمبئی بارش های بسیاری را در طول سال مشاهده می کند به همین دلیل این شهر مکان بسیار مناسبی برای ورزش های آبی می باشد. این شهر در فصل های بهار و تابستان بیشتر مورد توجه و مسافرت گردشگران قرار می گیرد؛ زیرا در این فصول آب و هوای بسیار خوبی را دارد که مسافران از بازدید شهر از لحاظ هوا اذیت نمی شوند؛

اما در فصل زمستان و در اواخر فصل پاییز هوای شهر بمبئی رو به سردی می رود؛ و گاهی نیز سرمای طاقت فرسایی تمامی نقاط شهر را احاطه می کند. به همین دلیل بسیاری از گردشگران در فصل های تابستان و بهار در این شهر مشاهده می گیردد؛ و بیشتر مسافران با هواپیما به این شهر سفر کردن را انتخاب می کنند و در این فصل ها بلیط هواپیمای بمبئی بسیار پرفروش است و گاهی نیز ظرفیت پر می شود و بلیط هواپیمای بمبئی تمام می شود. به همین منظور بهتر است بلیط بمبئی خود را زودتر رزرو نمایید. این شهر دارای جاذبه های زیبا و عالی می باشد. به شما توصیه می شود در میان انتخاب های خود برای سفر حتماً شهر بمبئی را نیز در نظر داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به بمبئی

بهترین زمان برای پرواز به شهر بمبئی در تمام روزهای سال امکان پذیر است. و مسافران می توانند در هر زمانی که می خواهند با تور هند به این شهر سفر کنند می توانند بلیط خود را به این شهر رزرو کنند. رزرو بلیط هواپیمای بمبئی برای تمامی مسافرین از همه جای کشور امکان پذیر است. شهر بمبئی هر چهار فصل آماده پذیرای مسافران خود می باشد؛ و در تمامی فصل ها بلیط هواپیمای بمبئی به فروش می رود.

فرودگاه بین المللی بمبئی

این فرودگاه دارای سرویس های رایگان به اکثر نقاط شهرها می باشد؛ و تمامی سفرهای داخلی و خارجی از طریق این فرودگاه صورت می گیرد. فضای محوطه فرودگاه دارای طراحی بسیار زیبا و معماری جذابی است؛ که مسافران می توانند تا زمان ساعت پرواز خود از این فضای زیبا لذت ببرند؛ و اوقات خوبی را در این فضای زیبا بگذرانند.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط بمبئی

فرودگاه بین المللی این شهر چهارمین فرودگاه آسیا است که تردد بسیاری از مسافران در آن مشاهده می شود. فرودگاه بین المللی چتراپاتی شیواجی فرودگاهی می باشد که در شهر بمبئی واقع شده است و از زیباترین فرودگاه های هند می باشد. به این فرودگاه فرودگاه سحر نیز می گویند. فرودگاه بمبئی پروازهای روزانه خود را با همکاری چندین شرکت هواپیمایی به عمل می رساند؛تمام این شرکت های هواپیمایی سعی براین دارند تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را برای مسافرین خود فراهم کنند. این شرکت ها در فضای رقابتی با کیفیت ترین خدمات و امکانات را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند. خرید بلیط هواپیمای بمبئی از این شرکت ها بسیار آسان و قابل دسترسی می باشد. طوری که حتی برخی از این شرکت ها در هنگام خرید بلیط بمبئی تخفیفات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند؛ و مشتریان می توانند با تهیه بیلط  بمبئی از این تخفیفات منحصر به فرد بهره مند شوند.

شرکت های هواپیمایی بمبئی طرح های بسیاری برای اجرا را در نظر دارند؛ که یکی از این طرح ها این است که خطوط هواپیمایی خود را افزایش دهند تا پروازهای غیر مستقیم کمتری را داشته باشند. این یکی از اهداف مهم شرکت های هواپیمایی بمبئی است که سخت در تلاش هستند تا بمبئی را به یک شهر معروف در هند و جهان تبدیل کنند.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط بمبئی

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای بمبئی

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای بمبئی چند روز مانده به تاریخ سفر می باشد. به دلیل این که مسافران و گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر می کنند بنابراین رزرو بلیط بمبئی به مقدار قابل توجهی دشوار است زیرا به سرعت تمام صندلی های هواپیما رزرو می شود؛ که این نشان دهنده پرتردد و پرطرفدار بودن شهر بمبئی می باشد؛ بنابراین اگر شما قصد سفر چه برای تفریح و چه برای کار و تحصیل به این شهر را دارید توصیه می شود برای اطمینان خاطر از سفر خود بلیط بمبئی خود را از چند روز قبل تهیه بفرمایید. تا سفری بی دغدغه را تجربه کنید. شما می توانید بلیط هواپیمای بمبئی خود را از طریق اینترنتی به آسانی خرید نمایید.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای بمبئی

مسافران و گردشگران می توانند از طریق اینترنتی و یا پروتایل های مربوط به شرکت های هواپیمایی بلیط بمبئی خود را تهیه کنند؛ و باید درباره مدارک مورد نیاز برای رزرو بلیط هواپیمای بمبئی اطلاعات کامل داشته باشند. در رزرو بلیط بمبئی از مهم ترین مدارک مورد نیاز به همراه داشتن کارت ملی می باشد. هنگام رزرو بلیط هواپیمای بمبئی تمامی اطلاعات کارت ملی خود را باید ارائه بدهید تا بلیط هواپیمای شما را بتوانند صادر کنند. برای صدور بلیط هواپیمای لحظه آخری بمبئی برای هر فرد باید شناسنامه و کارت ملی را باخود داشته باشید و نیز هنگام پرواز خود نیز باید به همراه داشته باشید که مسئولین هواپیما در بررسی بلیط های شما حتماً از شما کارت شناسایی نیز خواهند خواست. تا ببینند بلیط مربوطه به نام شما است یا نه به همین منظور کارت ملی خود را همیشه در دسترس خود داشته باشید و قبل از پرواز بررسی کنید که اطلاعات وارد شده در بلیط شما دقیق باشد.

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل بهار

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل بهار نسبت به فصل تابستان تا حدی ارزان می باشد زیرا در فصل تابستان مسافرت به این شهر بیشتر از فصل بهار صورت می گیرد. در تمامی طول هفته پروازهای بسیاری در فرودگاه بمبئی اجرا می شود. اگر نزدیک تر به شهر بمبئی اسکان داشته باشید قیمت تا حدی کمتر می باشد و اگر در کشورهای دور به این شهر باشید قیمت بیشتری را باید در نظر بگیرید تا به این شهر پرواز داشته باشید. با اینکه در این فصل پروازها نسبت به فصل تابستان کمتر می باشد اما بازهم شهر زیبای بمبئی با کشش و جاذبه ای که دارد در مقایسه با شهرهای دیگر کشور هند در این فصل نیز گردشگران بیشتری دارد.

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل بهار

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل تابستان

همان طور که در بخش بالایی اشاره کردیم فصل تابستان از پرگردشگرترین و مسافر پذیرترین فصل در شهر بمبئی به شمار می رود؛ که باعث می شود با داشتن آب و هوای بسیار خوب مورد انتخاب بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود به این شهر قرار گیرد. به دلیل پروازهای پی در پی و زیاد به بمبئی در این فصل قیمت ها تا حدی نسبت به فصل های دیگر سال بیشتر می باشد؛ و این قیمت چندان در بودجه شما تأثیر نخواهد گذاشت و بی شک ارزش دارد که از شهر بمبئی در این فصل زیبا دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل پاییز

در فصل پاییز قیمت بلیط هواپیمای بمبئی نسبت به فصل تابستان و بهار ارزان تر می باشد زیرا با شروع مدرسه و دانشگاه ها دیگر بیشتر خانواده ها به مسافرت نمی توانند بروند به همین دلیل نیز گردشگران کمتری در این فصل در بمبئی دیده می شود. البته می تواند این قیمت ها نیز تغییر یابد شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از وب سایت های خرید بلیط، قیمت واقعی روزی که می خواهید سفر داشته باشید را بدانید.

قیمت بلیط هواپیمای بمبئی در فصل زمستان

در فصل زمستان شما می توانید ارزان ترین بلیط بمبئی را بخرید ؛ زیرا پرواز در این فصل به دلیل داشتن آب و هوای سرد تا حدی کاهش می یابد. بیشتر پروازهایی که در فصل زمستان به شهر بمبئی برگزار می شود پروازهای کاری می باشد و کمتر توریست مابین مسافران می توانید مشاهده کنید. اما به هر حال در این فصل نیز پروازهایی به این شهر صورت می پذیرد.

نکات مهم در تهیه بلیط هواپیمای بمبئی

مسافران باید نکات مهمی را در تهیه بلیط بمبئی رعایت کنند. این نکات شامل قوانین و مقرراتی است که مسافرین در تهیه همه بلیط های هواپیمایی باید از آن پیروی کنند. از مهم ترین نکات که باید در تهیه بلیط هواپیمای بمبئی رعایت شود این است که مسافران با نهایت دقت اطلاعات خود را وارد نمایند هم چنین به تاریخ رفت و برگشت خود توجه کنند؛ و حتماً اگر از طریق اینترنت بلیط هواپیمای بمبئی خود را رزرو کردند باید از آن یک نسخه چاپ بگیرند. مسافران هنگام پرداخت قیمت بلیط بمبئی باید دقت بیشتری به کار ببرند؛ و اگر مسافری معلول همراه خود دارید باید در تهیه بلیط بمبئی این موضوع را درج کنید تا خدمات ویژه معلولین شامل حال همسفر شما گردد. حتماً در بلیط هواپیمای بمبئی این اطلاعات را درج کنید.

نکات مهم در تهیه بلیط هواپیمای بمبئی

شرایط اقامت در شهر بمبئی

نکاتی باید در زمان اقامت در بمبئی بدانید این است که شما بهتر است هتل و اقامتگاه خود را در مکانی مناسب رزرو نمایید تا هم به فرودگاه بمبئی نزدیک باشد و هم فاصله زیادی از مرکز شهر نداشته باشد؛ و نیز بهتر است شما قبل از سفر به این شهر تا حدی زبان خود را تقویت کنید تا در صورت برخورد با مشکلی بتوانید با مشکل خود کنار آمده و آن را حل کنید؛ و نیز نقشه شهر را داشته باشید تا بتوانید به مکان های مورد نظر خود به آسانی دسترسی داشته باشید. هم چنین اگر بلیط هواپیمای بمبئی برای برگشت را هنوز نگرفته اید بهتر است به زودی تهیه نمایید. تا بتوانید بلیط برگشت خود را مصادف با روزی که می خواهید برگشت داشته باشید پیدا کنید و از برنامه برگشت خود جا نمانید زیرا گاهی احتمال تمام شدن بلیط دیده شده است. در این شهر در انتخاب هتل نیز باید نهایت دقت را داشته باشید و هتلی با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی را انتخاب نمایید.

جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر بمبئی

شهر بمبئی اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیاری دارد. از این جاذبه های تور بمبئی می توان به دروازه هند اشاره کرد. این دروازه از دوران استعمار انگلیس برپا بوده است و امروزه یکی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر بمبئی می باشد و بسیاری از افراد از این دروازه دیدن می کنند و عکس هایی در آن جا می گیرند. تاج محل یکی دیگر از جاهای دیدنی این شهر می باشد در این شهر یکی از باشکوه ترین و زیباترین آرامگاه های هند واقع می باشد که به همسر ایرانی تبار امپراتور تعلق دارد. موزه ویکتوریا از موزه های بسیار زیبای هند است که دارای طراحی و معماری بسیار خاصی می باشد. این موزه بین باغ های بسیار سرسبز و زیبایی واقع است. مسجد حاج علی بمبئی در سال 1431 توسط یک تاجر مسلمان بنا شده است که هم مسجد و هم آرامگاه می باشد.رختشوی خانه بمبئی نیز از اماکن دیدنی این شهر است از تمامی نقاط شهر لباس های کثیف به این مکان انتقال داده می شود و ساعت ها توسط افراد مربوطه لباس ها داخل مواد شوینده به دقت شسته و به مشتریان تحویل داده می شود.

  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی