برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای بوداپست

یکی از شهرهای کشور مجارستان که طرفدارن خاص خود را برای سفر دارد شهر بوداپست است. این شهر دارای مناطق گردشی و تفریحی منحصر بفردی است که مسافرین برای رفتن به آنجا باید بلیط هواپیمای بوداپست را بخرند و راهی این شهر زیبا شوند. این شهر دارای مراکز تفریحی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی زیادی است که مهم ترین شهر کشور مجارستان به شمار می رود. امروزه گردشگران و توریستان زیادی به این شهر زیبا می روند و بلیط بوداپست را تهیه می کنند. با ما همراه شوید تا با شرایط دریافت بلیط هواپیمای بوداپست آشنا شوید.

آشنایی با شهر بوداپست مجارستان

این شهر پایتخت کشور مجارستان می باشد و به عنوان کلان شهر این کشور به حساب آورده می شود. مسافت این شهر برابر با 525 کیلومتر مربع می باشد و دارای جمعیت زیادی است. این شهر با شهر تهران دارای دو و نیم ساعت اختلاف زمانی است. مردم این شهر با زبان رسمی کشور خود یعنی مجاری صحبت می کنند. واحد پول این کشور فورینت است. این شهر در کنار رودخانه دانوب واقع شده است که به خاطر همین رودخانه دارای مناظر و چشم اندازهای بسیار زیبا و منحصر بفردی است. با سفر به این کشور می توانید از تمامی آثار تاریخی و معماری های باشکوه این منطقه دیدن کنید. در این شهر زیبا چشمه های معدنی فراوانی قرار دارد که هر کسی که بلیط هواپیمای بوداپست را تهیه می کند بهتر است از آنها بازدید کند و خاطره بیاد ماندنی برای خود به ارمغان بیاورد.

آشنایی با شهر بوداپست مجارستان

آب و هوای شهر بوداپست

شهر بوداپست دارای آب و هوای قاره ای است. یعنی آب و هوای مرطوبی دارد. در فصل تابستان هوا خشک است و شب های تابستانی آن فوق العاده هستند و منحصر بفرد هستند. در فصل زمستان آب و هوای این شهر سرد و ابری است. در این فصل می توانید شاهد بارش برف باشید و از دیدن صحنه ها و منظره های برفی لذت ببرید. در بعضی از شب ها دمای هوا به زیر صفر می رسد و هوا بسیار سرد می شود. این هوای سرد در ماه ها دسامبر تا فوریه روی می دهد.

بهترین زمان سفر به بوداپست

اگر شما نیز می خواهید به بوداپست سفر کنید و قصد خرید بلیط هواپیمای بوداپست را دارید، بهتر است بر اساس آب و هوا تصمیم به سفر بگیرید. بهترین زمان سفر به این شهر بر اساس آب و هوا فصل های بهار، تابستان و پاییز می باشد. در این سه فصل دمای هوا بسیار خوب و مطبوع می باشد و می توان از تمامی لحظات حضور خود در این شهر لذت برد. دمای هوا در تمامی سال ملایم و خوب است، اما در فصل زمستان ممکن است سردی هوا برایتان شرایط سختی ایجاد کند. البته اگر  دوست دار برف باشید می توانید نهایت لذت را از سفر خود به این شهر ببرید. پس اگر می خواهید بلیط هواپیمای بوداپست را تهیه کنید همین حالا اقدام کنید.

فرودگاه های شهر بوداپست

یکی از مهم ترین چیزهایی که در هر شهر و کشور وجود دارد فرودگاه است. فرودگاه ها فرصتی برای حمل و نقل و جابه جایی مسافرین ایجاد می کنند. در شهر بوداپست نیز فرودگاه وجود دارد که امکان سفر برای مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را فراهم کرده است. این فرودگاه دارای بهترین امکانات سفر می باشد و هر کسی در هر کجای دنیا می تواند با تهیه بلیط هواپیمای بوداپست به آن سفر کند.

فرودگاه بین الملی بوداپست فرنک لیست

این فرودگاه یکی از فرودگاه های بین الملی است که مسافرین زیادی برای سفرهای داخلی و خارجی از آن استفاده می کنند. باند فرود هواپیماهای این فرودگاه از جنس بتن و آسفالت ساخته شده است. این فرودگاه بوداپست در ارتفاع زیادی از دریا قرار دارد. ارتفاع آن برابر با 151 متر از سطح دریا است. این فرودگاه امکانات زیادی را برای مسافرینی که بلیط بوداپست را تهیه می کنند فراهم کرده است. همه مسافرین از این فرودگاه راضی بوده و به راحتی به آن رفت و آمد می کنند.

فرودگاه بین الملی بوداپست فرنک لیست

معرفی شرکت های هوایپمای برای خرید بلیط بوداپست

امروزه شرکت های هواپیمایی زیادی وجود دارد که خدمات خود را برای راحتی هر چه بیشتر مسافرین ارائه می دهند. برای سفر به بوداپست نیز چند شرکت هواپیمایی آماده اارئه خدمات هستند. این شرکت ها شامل شرکت های ترکیش، ایران ایر، پگاسوس، امارات، ایبریا، لوفتانزا و رایان ایر و .. می شوند. تمامی خطوط هواپیمایی می توانند از پروازهای مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنند. پروازهای مستقیم به پروازهایی گفته می شود که فرد مسافر با تهیه بلیط بوداپست مستقیما وارد فرودگاه همان شهر می شود و پروازهای غیر مستقیم نیز به پروازهایی گفته می شود که فرد با تهیه این نوع بلیط هواپیمای بوداپست در مسیر توقف دارد و بعد وارد فرودگاه این شهر می شود. اما باید بدانید که هیچ پرواز مستقیم از تهران به بوداپست وجود ندارد.

مدت زمان پرواز به شهر بوداپست

همانطور که فاصله بین شهر تهران و بواپست مجارستان کمی زیاد است و مسافرین باید چند ساعت در پرواز به این شهر باشند. فاصله تخمینی این دو منطقه چیزی حدود 2970 کیلومتر است که یعنی مدت زمان پرواز آن 4 ساعت 20 دقیقه می باشد. البته همانطور که می دانید این مدت زمان پرواز بر اساس شرایط مختلف جوی و فوردگاهی متفاوت و گاهی بیشتر و یا کمتر از این مدت زمان می شود. وقتی بلیط هواپیمای بوداپست را تهیه می کنید باید تمامی شرایط پرواز به این شهر را بسنجید.

خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیمای بوداپست

هر زمان که تصمیم به سفر با تور مجارستان و شهر بوداپست را گرفتید، می توانید خیلی راحت و ساده وارد سایت ما شوید و از تمامی اطلاعات پرواز باخبر شوید. در وب سایت ما تمامی اطلاعات لازم شامل تاریخ پرواز، تعداد پروازها، مدت زمان پرواز و قیمت بلیط وجود دارد که می توانید بر اساس زمان بندی و برنامه ریزی خود بلیط بوداپست را رزرو کنید. تمامی اطلاعات لازم برای پرواز به این شهر در وب سایت ما وجود دارد. البته بعد از اینکه بلیط خود را رزرو کردید خیلی ساده و راحت می توانید هزینه را بدون نیاز حضوری پرداخت کنید. ما شرایطی برای شما ایجاد کرده ایم که می توانید بعد از رزرو بلیط هواپیمای بوداپست قیمت را مشاهد کنید و در همان زمان با کارت های شتابی خود هزینه را پردخت کنید.

ما با در نظر گرفتن شرایط سفر مسافرین بهترین شرایط را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید بلیط هواپیمای بوداپست را در زمانی کوتاه تهیه کنید. برای تهیه بلیط هواپیمای بوداپست فقط کافی است وارد سایت ما شوید و با چند کلیک بلیط بوداپست را رزرو کنید. تمامی اطلاعات لازم برای شما در این سایت وجود دارد.

خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیمای بوداپست

بلیط هواپیمای لحظه آخری بوداپست

گاهی اوقات هزینه های سفر بسیار زیاد می شود و شما به دنبال راهی برای کاهش هزینه های سفر خود هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این موقعیت ها از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید. گاهی اوقات در چند روز مانده به پرواز شرکت های هواپیمایی بلیط های خود را با قیمت های ارزان تری نسبت به سایر زمان ها ارائه می دهند. در این زمان شما می توانید وارد سایت شوید و از شرایط ایده آل آنها برخوردار شوید و بلیط بوداپست را رزرو کنید. البته در بعضی فصول نیز بلیط هواپیمای بوداپست با تخفیفات ویژه برای مسافرین ارائه می شود. شما نیز اگر قصد سفر و تهیه بلیط بوداپست را دارید همین حالا وارد سایت ما شوید.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای بوداپست

برای اینکه بتوانید بلیط هواپیمای بوداپست را بخرید باید مدارکی را به همراه داشته باشید. این مدارک شامل اصل مدرک شناسایی و کارت ملی و پاسپورتی که دارای 6 ماه اعتبار می باشد. این مدارک برای خرید بلیط بوداپست ضروری است تا بتوانید به راحتی بلیط را تهیه کنید. البته برای اینکه بتوانید به این کشور بروید باید ویزا این کشور را از سفارت آن دریافت کنید. برای دریافت ویزای مجارستان نیز مدارکی مانند دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و روشن، ارائه پاسپورت دارای اعتبار 6 ماهه، کارت ملی به همراه کپی و ترجمه، شناسنامه و ترجمه و کپی آن، پرینت حساب بانکی به نشانه تمکین مالی، گواهی اشتغال به تحصیل و یا کار، نامه رزرو هتل به مدت زمان اقامت و بیمه نامه سفر است.

قیمت بلیط هواپیمای بوداپست

همیشه وقتی به فکر بلیط شهری می افتید اولین چیزی که برای شما اهمیت دارد، هزینه های بلیط است. بلیط هواپیمای بوداپست نیز از این قاعده مستنی نیست و هر کسی که می خواهد به این شهر سفر کند اول قیمت بلیط هواپیمای بوداپست را جویا می شود تا بعد برای تهیه بلیط اقدام کند. بلیط های بوداپست در فصل های مختلف متفاوت است و هر زمانی قیمتی متفاوت دارد.

قیمت بلیط هواپیمای بوداپست

بهترین هتل های بوداپست

وقتی بلیط بوداپست را تهیه می کنید بعد به فکر اقامت خود  در این شهر می افتید. هتل های شهر بوداپست دارای امکانات بی نظیری هستند و اقامتی رویایی برای همه افراد به ارمغان می آورند. در این هتل ها تمامی امکانات روز و مدرن وجود دارد و بعد از گردش و تفریح در شهر می توان از بهترین غذاهای سنتی و بین المللی لذت برد. شما نیز اگر می خواهید در هتل بی نظیر این شهر اقامت کنید می توانید بعد از رزرو بلیط هواپیمای بوداپست وارد قسمت رزرو هتل  شوید و از بهترین شرایط ما برای رزرو هتل استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری تور بوداپست

این شهر زیبا دارای آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی است و توانسته خود را در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار دهد. بوداپست دارای تپه ها و مناظر زیبایی است که می توان با صرف هزینه ی کمی از آنها بازدید کرد. در اینجا سعی می کنیم چند اثر تفریخی را نام ببریم تا شما بعد از تهیه بلیط بوداپست بتوانید از آنها دیدن کنید.

پل زنجیره ای مجارستان

این پلی است که با طول 375 متر بر روی رودخانه ساخته شده است. این پل در واقع دو شهر بودا و پست را به هم وصل می کند. بر روی این پل بعضی از نمادهای کشور مجارستان مانند مجسمه شیر به سبک باشکوهی وجود دارد. در جنگ جهانی دوم این پل نابود شد ولی دوباره آن را بازسازی کردند و به شکل امروزی در آوردند.

کلیسای سنت استفان

این کلیسای باشکوه در منطقه پست بواپست قرار دارد. سنگ مرمرهای بکار برده شده در این کلیسا، معماری آن را به همه جهانیان شناسانده است. این بنا یکی از زیباترین بناهای کشور مجارستان می باشد. هر کسی که بلیط هواپیمای بوداپست را تهیه می کند باید سری به این بنا بزند.

قلعه ماهیگیر بواپست

این قلعه قدمتی صد ساله دارد و زمانی بازار ماهی بوده است. در این قلعه هفت تپه وجود دارد که نشان دهنده قبیله های قدیمی است که در آن زندگی می کردند. این قلعه برای حفاظت از شهر ساخته شد.

حمام حرارتی بواپست

این حمام یکی از بزرگ ترین حمام های عمومی در این کشور و در قاره اروپا است. این حمام از آب چشمه های طبیعی می باشد. قسمت خارجی حمام سبک کاخ باروک است و گنبدی زیبا دارد. تمامی فضاهای داخلی این بنا مکان های مجزایی برای حمام بخار و استخرهای روباز می باشد. حتما در زمان خرید بلیط هواپیمای بوداپست این مکان را در لیست مکان های تفریحی خود قرار دهید.

قلعه بودا شهر بواپست

این یکی از بناهای باشکوه کشور مجارستان می باشد و این قلعه دارای معماری خاصی است و طراحی داخلی آن ساده است. این قلعه در مقابل رودخانه دانوب قرار دارد که دارای جاذبه های منحصر بفردی است. مجسمه و نمادهای زیادی را در این قلعه می توان دید، حتی مجسمه پرنده ای به نام مرغ مرگ در دروازه آن وجود دارد که نماد سلطنت است.

قلعه بودا شهر بواپست

 خیابان ویکی بوداپست

این خیابان را می توانید در مرکز شهر بیابید. در این خیابان می توانید مغازه های لوکس با کالاهای برند را در یک سمت و در سمت دیگر رستوران ها و کافه های متعددی را ببینید. در زمان سفر به این شهر و خرید بلیط هواپیمای بوداپست حتما برای خرید سواغاتی به این مکان بروید.

چند نکته در زمان سفر به بوداپست

در شهر بوداپست اگر می خواهید از هزینه های کمی برخودار شوید می توانید غذاهای خود را در رستوران های خیابانی بخورید. این رستوران ها دارای غذاهای محلی خوب و خوشمزه هستند و بهترین غذاها را ارائه می دهند. البته بهتر است یک وعده غذایی خود را در یکی از رستوران های ستاره دار آن به نام گولاش بخورید تا لذت واقعی غذا را بچشید. در سفر به این شهر زیبا حتما به کنار رودخانه دانوب بروید و ساعاتی از شب را در کنار آن بگذرانید.

در زمان سفر با تور بوداپست حتما به یاد داشته باشید چند ساعتی در این شهر با پای پیاده قدم بزنید و از تمامی مناظر و دیدنی های این شهر لذت ببرید و شکوه معماری آنها را درک کنید. برای رفت و آمد در این شهر می توانید از مترو، اتوبوس، تاکسی و حتی از قایق استفاده کنید. سیستم خدماتی مترو از همه ارزان تر است و خدمات فوق العاده ای را ارائه می دهد. هزینه تاکسی ها در این شهر کمی بالا است و هزینه سفر را بالا می برد.

اگر شما نیز قصد سفر به این شهر داشتید حتما پول خود را در بانک ها و مکان های معتبر تبدیل کنید تا از نرخ های خوبی برای تبدیل بهرمند شوید. ما تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را برای بلیط بوداپست به شما ارائه دهیم. شما نیز می توانید برای خرید بلیط هواپیمای بوداپست همین حالا وارد سایت شوید و از شرایط آن آگاه شوید.

  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی