برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای پاریس

با توجه به زیبایی کم نظیر پاریس، این شهر رویاها تبدیل به شهر توریستی بزرگی شده است و گردشگران زیادی برای رزرو بلیط هواپیمای پاریس اقدام می کنند تا از جاذبه های این شهر دیدن نمایند. پاریس را عروس شهرهای دنیا نامیده اند که علاوه بر تاریخ غنی و فرهنگی خوب، از نظر بناهای مدرن نیز بسیار پیشرفته می باشد. تقریبا همه دنیا با شهرت این شهر آشنا هستند و تا حدی با جاذبه های آن آشنا می باشند.

راهنمای سفر به پاریس

پاریس پایتخت کشور فرانسه می باشد که رود سن از آن عبور می کند و به زیبایی این شهر افزوده است. پاریس در قرن 18 یکی از شهرهای مهم دنیا از نظر اقتصاد، هنر، فرهنگ، تحصیل، مد، تفریح و سیاست بوده است. پاریس قطار شهری بسیار پیشرفته ای دارد که در نتیجه باعث شده است از نظر حمل و نقل خدمات زیادی به جامعه ارائه دهد. در اصل شهرت پاریس را می توان مربوط معماری و خیابان های زیبای این شهر دانست. شهر نور نیز یکی دیگر از القاب پاریس می باشد که دلیل آن را می توان پر نور بودن شهر در شب های زیبای آن دانست. پاریس از نظر کافه ها و رستوران ها بسیار مشهور می باشد و کافه های آن مکانی بسیار عاشقانه است که هرفردی را به خود جذب می کند. از معروف ترین این کافه ها، کافه دوپلا، کافه فلور و کافه دوماگوت را می توان نام برد.

راهنمای سفر به پاریس

وضعیت آب و هوای شهر پاریس

بهار پاریس بسیار بی نظیر می باشد، پاییز آن رویایی و تابستانش نیز زیبا است اما زمستان آن به خاطر شلوغی شهر شاید برای شما سخت باشد. شب سال نو در با تور پاریس فوق العاده و به یاد ماندنی می باشد. پاریس در کل آب و هوایی اقیانوسی دارد و در طول سال مرطوب می باشد. این هوای اقیانوسی متاثر از اقیانوس اطلس می باشد و میانگین دمای هوای آن 15 درجه سانتی گراد است.

باران های سیل آسا نیز یکی از پدیده های این شهر زیبا می باشد و اکثرا در بهار و پاییز شاهد بارش باران خواهید بود. دمای هوا در تابستان های پاریس 15 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد و گاهی تا 30 درجه نیز خواهد رسید. معمولا هوای پاریس ملایم می باشد ولی گاهی هوا ناگهان تغییر می باشد. دمای زمستان نیز منفی هفت درجه می باشد و خورشید تابیده نمی شود البته بارش برف در این شهر اندک است. پس اگر قصد رزرو بلیط هواپیمای پاریس را دارید حتما این نکات را در ظر بگیرید تا سفر خوبی داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به پاریس

شاید بهترین زمان خرید برای بلیط هواپیمای پاریس ساعات صبح زود می باشد. معمولا به علت فروش کمتر بلیط های این ساعات، قیمت این بلیط ها مناسب تر است. در ضمن، پروازها در این ساعات روز معمولا تاخیر کمتری خواهند داشت پس در نتیجه زودتر به مقصد خود می رسید. علاوه بر تاخیر کمتر پرواز مورد نظر شما، کم بودن جمعیت در این ساعات و تلف شدن زمان کمتر پشت گیت و صف های طولانی تحویل بار در نتیجه سفر شما سریع تر خواهد بود. پس خرید بلیط هواپیما پاریس برای شما در این ساعات روز به صرفه می باشد، اما خستگی ناشی از پرواز شبانه را نیز باید در نظر داشته باشید.

در مورد زمان سفر به پاریس نیز نکاتی وجود دارد که در ادامه در این مورد بحث خواهد شد. پاریس شهر زیبایی می باشد که هر فصل آن متمایز از فصل های دیگر می باشد اما دیدن همه آن ها توصیه می شود زیرا هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. بد نیست هنگام خرید بلیط هواپیما پاریس به این نکات توجه نمایید و با توجه به آب و هوای آن زمان و شلوغی شهر و نیز نوسان قیمت در مورد بلیط هواپیمای پاریس، در نهایت بهترین بلیط را برای خود خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های شهر پاریس

برای خرید بلیط هواپیمای پاریس باید بدانید که پرواز های مختلفی به فرودگاه های پاریس انجام می شود، پاریس چندین فرودگاه دارد که می توان به  فرودگاه شارل دو گل پاریس، فرودگاه اورلی، فرودگاه باووایس-تیلی، فرودگاه پونتوآز، لادفنس هلی پورت، فرودگاه پاریس، فرودگاه هنری کانتری، فرودگاهپاریس لو بورژ، فرودگاه کاکس فیلد، فرودگاه ویلکوبلی ولیزی و پاریس ایسی لس مولینکس هلی پورت اشار نمود. سه فرودگاه اول نام برده شده مهم ترین فرودگاه های پاریس می باشنذ که در ادامه به معرفی ان ها خواهیم پرداخت.

فرودگاه شارل دوگل پاریس

این فرودگاه یکی از فرودگاه های معروف در جهان می باشد و بسیاری از پروازهای مهم را شامل می شود. سه ترمینال اصلی دارد که اولین ترمینال در اصل قدیمی تر از بقیه می باشد. ترمینال دوم مهم ترین این ترمینال هاست و خود شامل هفت ترمینال است. سومین ترمینال نیز تنها برای پروازهای ارزان در نظر گرفته شده است. راه های دسترسی متفاوتی به این فرودگاه از شهر پاریس وجود دارد که مهم ترین و راحت ترین آن ها قطار شهری می باشد البته شاید قدیمی بودن بافت مترو پاریس و عدم وجود پله برقیو آسانسور در برخی ایستگاه ها استفاده از آن را با وسیله و چمدان سخت نماید.

فرودگاه اورلی پاریس

این فرودگاه به مرکز شهر نزدیک تر می باشد و در واقع فرودگاه اصلی پاریس محسوب می شود. این فرودگاه دو ترمینال جنوبی و غربی دارد. تنها پروازهای بین تهران و پاریس روزهای سه شنبه و جمعه می باشد که در هنگام خرید بلیط هواپیمای پاریس باید این نکته را در نظر بگیرید. نکته منفی در رابطه با این فرودگاه عدم دسترسی به آن از طریق قطارهای شهری می باشد و شاید برای رسیدن به این فرودگاه هزینه زیادی از شما بگیرد. البته یکی از خطوط اتوبوس از مرکز شهر عبور می کند و به این فرودگاه نیز نزدیک می باشد که بلیط اتوبوس نیز خیلی مناسب نمی باشد.

فرودگاه باووایس-تیلی

این فرودگاه برای پروازهای ارزانی که مقصد آن ها پاریس می باشد در نظر گرفته شده است. دو ترمینال شماره یک و دو دارد. فاصله آن تا پاریس کمی دور می باشد و در نتیجه تردد را سخت کرده است. دسترسی با تاکسی به این فرودگاه همچون دیگر فرودگاه های پاریس راحت ترین کار می باشد که البته بسیار گران است.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های شهر پاریس

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای پاریس

فاکتورهای مختلفی در زمان رزرو بلیط پاریس موثرمی باشد زمانی از سال که قصد سفر دارید و ساعات مختلف روز از این جمله می باشند و رعایت این موارد سفر بهتری برای شما رقم خواهد زد. پس بستگی به زمان و مکان سفر، زمان مناسب برای رزرو بلیط هواپیمای پاریس نیز متفاوت می باشد.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای پاریس و سفر به آن جا، تابستان می باشد زیرا هوای خوبی دارد و صرف یک قهوه در کافه های زیبای پاریس بسیار لذت بخش خواهد بود. در نتیجه در تابستان گردشگران زیادی به پاریس سفر می کنند و همین امر باعث می شود قیمت بلیط ها و هتل ها در این فصل افزایش داشته باشد. همچنین ساخل زیبای رود سین، نمایش فیلم در فضای آزاد و کنسرت های کم نظیر پاریس نیز از مزایای سفر به پاریس در این فصل می باشد.

از نظر خلوت تر بودن شهر پاریس و عاشقانه تر شدن فضا، فصل پاییز توصیه می شود که قیمت بلیط ها نیز مناسب تر هم است. برای رزرو بلیط هواپیما پاریس از نظر قیمت فصل زمستان بسیار مناسب می باشد و بلیط های مناسبی می توانید پیدا کنید، اما باید در نظر داشت که زمستان آن سرد می باشد و ممکن است سفر سختی داشته باشید. قیمت بلیط هواپیمای پاریس در بهار نیز مناسب می باشد و دمای هوا نیز متناسب است و بارش های باران نیز زیاد می باشد، همچنین دیدن زیبایی شکوفه های پاریس نیز خالی از لطف نیست.

برای خرید بهترین بلیط هواپیمای پاریس بهتر است یکی دو هفته قبل از زمانی که قصد سفر دارید، بلیط ها را بررسی کنید و نوسان قیمت آن را مشاهده کنید. هرچند بلیط پروازهای داخلی در روزهای معمولی تفاوت چندانی نخواهد داشت و خرید در هر زمان ضرر زیادی ندارد و این نوسان قیمت در مورد بلیط های داخلی بیشتر در ایام تعطیلات مشاهده می شود.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای پاریس

یکی از ضروریات سفر های خارجی داشتن گذرنامه با اعتبار کافی (حداقل شش ماه) می باشد. علاوه بر این هنگام رزرو بلیط هواپیمای پاریس باید ویزا نیز داشته باشید. ویزای پاریس بر دو نوع ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت می باشد. پس هنگام رزرو بلیط هواپیما پاریس، علاوه بر مشخصات فردی داشتن گذرنامه و ویزای با اعتبار معتبر الزامی می باشد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای پاریس را دارید، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور را فراموش نکنید. بهتر است قبل از سفر این فیش را تهیه نمایید تا در فرودگاه وقت شما برای دریافت آن تلف نشود. مبلغ این فیش برای سفرهای خارجی حدود 75 هزار تومان می باشد که البته ایرانیان مقیم خارج دارای شغل از وزلرت تعاون ملزم به پرداخت نمی باشند . در ضمن در فرودگاه امام خمینی نیز یک شعبه بانک ملی برای پرداخت این فیش وجود دارد که معمولا شلوغ بوده و وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای پاریس

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای پاریس

از جمله شرکت های ایرانی که به پاریس پرواز دارند می توانند ایران ایر و شرکت هواپیمایی ماهان را نام برد که در زیر توضیح مختصری از این شرکت ها ارائه خواهد شد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر  از جمله شرکت های هواپیمایی بسیار موفق و قدیمی در ایران است که از موفق ترین این شرکت ها نیز می باشد. فرودگاه مهرآباد تهران (در زمینه پروازهای داخلی) و همچنین فرودگاه امام خمینی (برای پروازهای خارجی) از جمله پایگاه های مهم و اصلی این شرکت می باشند. ایران ایر 28 مقصد داخلی دارد و البته 35 مقصد خارجی نیز از جمله پروازهای این شرکت محسوب می شود که در آینده گسترش بیشتری نیز خواهد داشت. در حال حاضر این شرکت بلیط هواپیما پاریس را نیز ارائه می دهد.

شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت ماهان نیز در زمینه فروش بلیط هواپیمای پاریس فعالیت دارد که در سال 1372 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت ابتدا تنها به مشهد و کرمان پرواز داشت ولی امروزه پیشرفت خوبی داشته است و هواپیماهای خوبی نیز برای پروازهای خود در نظر دارد.

قیمت بلیط هواپیمای پاریس در فصل های مختلف سال

در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی اکثر سفر ها بیشتر می شود پس برای رزرو بلیط هواپیما پاریس زودتر اقدام نمایید. بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما پاریس و سفر به این شهر زیبای اورپا، ماه های خرداد تا آبان می باشد زیرا آب و هوای تابستان پاریس برای سفر لذت بخش تر است. در تابستان گردشگرانی بیشتری به پاریس سفر می کنند و در نتیجه قیمت بلیط هواپیمای پاریس نیز بیشتر می باشد و اگر هزینه فاکتور مهمی برای شما می باشد بهتر است در فصل پاییز به این شهر سفر کنید.

در فصل پاییز پاریس نیز زیبا است و برگ زرد درختان جلوه شهر را شاعرانه تر کرده است. در فصل پاییز پاریس نیز آب و هوای خوبی دارد وهمچنین در این فصل کم تر شلوغ می باشد. ارزان ترین بلیط هواپیما پاریس را نیز در زمستان می توانید خریداری نمایید زیرا شهر در این فصل بسیار خلوت می باشد و پایین بودن دما توجه افراد کمتری را به آن جلب می کند. قیمت بلیط هواپیمای پاریس در بهار نیز تفاوت چندانی با پاییز ندارد. بهار پاییز نیز نسبتا سرد است اما شکوفه های زیبای بهاری تماشای شهر را بسیار خارق العاده نموده است.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای پاریس

برای خرید بلیط هواپیمای پاریس باید نکاتی را همواره در نظر داشته باشید که در زیر به برخی نکات مهم در زمینه خریداری بلیط هواپیما ذکر خواهد شد.

  • معمولا برای تکمیل بلیط هواپیما پاریس از یک شرکت در ساعات پایانی به خصوص نیمه شب تخفیف های خوبی ارائه می شود که با بررسی آن ها می توانید بلیط مناسبی خریداری نمایید. در ضمن برای خرید بلیط هفته بعد بهتر است عصر سه شنبه تا صبح چهار شنبه بلیط ها را بررسی کنید تا بلیط پاریس مناسبی پیدا کنید.
  • اگر عجله ندارید و زمان رسیدن به مقصد مورد نظر مهم نمی باشد، می توانید نوسان قیمت بلیط هواپیمای پاریس در یک ماه اخیر را بررسی کنید و ببینید در چه زمان هایی بلیط مناسب تری در دسترس بوده است و در خرید بلیط هواپیما پاریس مناسب برای خود این نکته را نیز لحاظ نمایید.
  • اگر صندلی رزرو شده خود را دوست ندارید و تمایل به تغییر آن دارید بهترین کار تماس با شرکتی که از آن خریداری نموده اید و کمک خواستن از کاذمندان آن می باشد. گاهی برخی سایت های فروش بلیط هواپیمای پاریس برای تغییر صندلی از شما پول زیادی دریافت می کنند که در صورت تماس مستقیم با خود شرکت این هزینه لازم نمی باشد و یا بسیار اندک است.
  • پس از رزرو بلیط هواپیمای پاریس و رسیدن به این شهر، برای اقامت می توانید در هتل های دو تا پنج ستاره این شهر اقامت کنید که البته قیمت هتل های پاریس بالا می باشد. هزینه آپارتمان نیز بالا است و بسته به اتاق ها و امکانات و فاصله آن از مرگز شهر متفاوت می باشد.
  • ساعت کار مترو تا یک بامداد است، اما اتوبوس ها و برخی رستوران ها شبانه روز خدمات خود را ارائه می دهند.
  • در بسیاری از خیابان های پاریس و نیز تمام ایستگاه های مترو می توانید نقشه کامل پاریس را مشاهده نمایید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  • تخفیف 30 در صدی بلیط مترو برای افراد زیر 26 سال در نظر گرفته شده است.
  • بهتر است نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس را پیدا کنید تا در صورت وقوع مشکل و یا کمکی به آن جا مراجعه نمایید.
  • باتوجه به شهر مد بودن پاریس، هر سال جشنواره های مد و لباس در این شهر برگزار می شود و مرکز بسیاری از مارک های معتبر در پاریس می باشد.
  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی