برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای مونته نگرو

با بلیط هواپیمای مونته نگرو به کشوری اروپایی خواهید رفت که در تمام سال جاذبه های خاص خود را دارد. این کشور بعد از جنگ های مختلفی که در آن رخ داده است، مساحت بیشتری پیدا کرده است. با تهیه بلیط مونته نگرو سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد و تجربه های جدیدی به دست خواهید آورد. در این مقاله به بررسی بلیط هواپیمای ارزان مونته نگرو خواهیم پرداخت تا با اطلاعات جامعی سفر خود به این کشور را آغاز کنید.

آشنایی با کشور مونته نگرو

مونته نگرو بر اساس آمار سال 2011 جمعیتی برابر با 620029 نفر دارد و پایتخت آن پودگوریتسا است، موقعیت این کشور کرانه دریای آدریاتیک است. نام این کشور به معنی کوه سیاه است و واحد پول آن یورو می باشد. بخش کوهستانی را در قسمت های شمالی این کشور خواهید دید که هر چه به سمت جنوب و غرب می رویم ارتفاع آن کم می شود تا اینکه به دریای بالتیک برسیم. بوبوتوف کوک بلندترین قله این کشور است که مربوط به کوه دورمیتور است و 2522 متر ارتفاع دارد. این کشور با کرواسی، بوسنی و هرزه گوین، دریای آدریاتیک، آلبانی و صربستان همسایه است. بیشترین عامل جذب گردشگری این کشور، شهرهای ساحلی و مناطق کوهستانی آن هستند. ساعت این کشور در 6 ماهه اول 3 ساعت و نیم و در شش ماهه دوم 2 ساعت و نیم، عقب تر از تهران است. مردم مونته نگرو به زبان مونته نگرویی صحبت می کنند و به زبان های آلبانیایی، بوسنیایی، صربی و کرواتی آشنا هستند و صحبت می کنند.

برای اقامت کمتر از میزان سه ماه داشتن کارت شناسایی یا پاسپورتی که معتبر باشد کافی است، واحد پول این کشور یورو است و برای گشت و گذار در شهر بهترین گزینه ماشین خواهد بود که امکان گشتن در همه نقاط را به فرد می دهد. این کشور جاده های پر پیچ زیادی دارد که باید مراقب بود و سرعت مجاز آن 80 کیلومتر بر ساعت است. در مونته نگرو استفاده از اتوبوس و قطار چندان رایج نیست، زیرا آهسته و نا منظم هستند. سفر به مونته نگرو به صورت کلی سفر ارزانی خواهد بود. در این کشور خانه بویمان را می توانید اجاره کنید و یا در هتل اقامت داشته باشید که در هر صورت قیمت ارزان و مناسبی دارند. آب برخی از منطقه های این کشور و سواحل آشامیدنی نیست، اما به طور کلی از نظر سلامتی مشکلی در این کشور وجود نخواهد داشت. سوغاتی هایی که از مونته نگرو می توانید خریداری کنید شامل تندیس های زیبا، جواهرات دست ساز و قهوه تازه ترک برشته شده هستند.

آشنایی با کشور مونته نگرو

اقلیم و آب و هوای مونته نگرو

شرایط آب و هوایی مونته نگرو به گونه ای است که حتی در اواسط تابستان در کوهستان های آن نیاز به ژاکت خواهید داشت. مناطق ساحلی آن برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب هستند. این کشور اقلیم متفاوتی دارد که در هر شهری با توجه به موقعیت و منطقه آن خواهد بود، مثلاً سواحل آن در فصل زمستان آب و هوای معتدلی دارد اما کوهستان های آن در این فصل سخت و ناملایم هستند، در فصل تابستان هوا گرم خواهد بود اما در سواحل به دلیل نسیم هایی که می وزد هوا خنک تر است، هوای بارانی را در فصل پاییز مشاهده خواهید کرد. تنوع زیستی و جانوری این کشور ناشی از همسایگی آن با دریای آدریاتیک و موقعیت جغرافیایی آن است. مونته نگرو به صورت کلی از آب و هوای معتدلی برخوردار است و با خرید بلیط هواپیمای مونته نگرو و رفتن به سواحل آن، هوای مدیترانه ای را در سواحل خواهیم دید.

بهترین زمان سفر به مونته نگرو

بهترین زمان پرواز به مونته نگرو برای بازدید از جاذبه ها و گشت و گذار در این کشور، فصل بهار و تابستان است. ژوئن تا سپتامبر نیز ماه های مناسبی برای پرواز به مونته نگرو هستند. اگر قصد دارید در این کشور به جنگل بروید و از گردش در کوهستان ها لذت ببرید، ماه های ژوئن تا سپتامبر یعنی از 11 خرداد ماه تا 10 مهرماه بهترین زمان برای پرواز به مونته نگرو هستند که امکان کوه نوردی و طبیعت گردی را فراهم می کنند.

فرودگاه بین المللی مونته نگرو

در کشور مونته نگرو دو فرودگاه به اسم های تیوات و پودگوریتسا وجود دارد که با تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو در یکی از این دو به زمین خواهید نشست. مهم ترین فرودگاه آن فرودگاه بین المللی تیوات است که در شهری به همین نام قرار دارد و مسافران زیادی را هر ساله جابه جا می کند. فرودگاه بین المللی تیوات به شهرهای مهمی پرواز دارد و افتتاح آن در سال 1957 بوده است. از شهر تهران به فرودگاه بین المللی تیوات به صورت مستقیم پرواز وجود ندارد. امکانات تقریباً مناسبی در پایانه این فرودگاه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به اینترنت رایگان، رستوران، فروشگاه، کافه و خودپرداز اشاره کرد.

شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط مونته نگرو

شرکت های هواپیمایی مختلفی پرواز به فرودگاه های مونته نگرو را انجام می دهند از جمله هواپیمایی ترکیش، آلیتالیا، اتریشی، ایرفلوت و مونته نگرو که هر کدام خدمات و قیمت متفاوتی دارند. برخی از این شرکت های هوایپمایی تنها از تهران و برخی از شهرهای دیگری چون مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان به سمت مونته نگرو پرواز خواهند داشت. هواپیمایی ترکیش در استانبول توقف خواهد داشت و سپس به سمت مونته نگرو پرواز می کند. آلیتالیا در رم ایتالیا توقف می کند و سپس به سمت مونته نگرو می رود. اتریشی در وین اتریش توقف خواهد داشت و ایرفلوت در مسکو روسیه توقف می کند. هواپیمایی مونته نگرو پروازی از شهرهای ایران نخواهد داشت و تنها پروازهای داخلی مونته نگرو و کشورهای اروپایی به این کشور را انجام خواهد داد.

شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط مونته نگرو

رزرو و خرید بلیط هواپیمای مونته نگرو

برای تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و آن را به صورت آنلاین رزرو نمایید. برای این منظور ابتدا با مراجعه به سایت، مبدأ و مقصد را مشخص نمایید که مبدأ شهر محل زندگی و یا شهری است که قصد دارید سفر را از آنجا آغاز کنید و مقصد نیز مونته نگرو است. یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط هواپیمای مونته نگرو را مشخص نمایید و تعداد مسافران و نوع آن ها که بزرگسال، کودک و یا نوزاد هستند را تعیین نمایید تا تخفیفاتی که برای رده های سنی مختلف در نظر گرفته شده است در آن اعمال شود. با زدن گزینه جستجو لیستی از انواع بلیط ها به نمایش در خواهد آمد که نوع ایرلاین و قیمت آن ها متفاوت خواهد بود. با توجه به بودجه ای که دارید بلیط مونته نگرو خود را انتخاب نمایید و یا آن را بر اساس نوع ایرلاین و قیمتی که مدنظرتان است جستجو کنید تا در زمان کمتری آن را پیدا کنید. این امکان وجود دارد که نوع پرواز خود که مستقیم و با با توقف باشد را انتخاب کنید.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای مونته نگرو

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای مونته نگرو  از نظر قیمت، فصل های کم گردشگر است که قیمت بلیط با کاهش روبه رو می شود. اوایل هفته و روز هایی که مناسبتی در آن نیست، بهترین زمان رزرو بلیط مونته نگرو خواهد بود. گردشگران زیادی فصل بهار و تابستان را برای سفر به مونته نگرو انتخاب می کنند که سبب افزایش قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو خواهد شد، به همین دلیل بهتر است فصل های دیگر را برای داشتن سفری ارزان انتخاب کنید و از گردش در شهرهای مختلف این کشور لذت ببرید.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای مونته نگرو

برای تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو نیاز به کارت شناسایی همچون شناسنامه و کارت ملی خواهید داشت. خرید اینترنتی بلیط مونته نگرو راحت تر است و با سرعت بیشتری آن را می توانید خریداری نمایید. کارت ملی را همراهتان داشته باشید تا در صورت لزوم در فرودگاه از آن استفاده کنید. سعی کنید یک ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه و گیت مسافران حضور پیدا کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای مونته نگرو

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فواصل مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فصل بهار

فصل بهار در مونته نگرو با گردشگران زیادی همراه خواهد بود به همین دلیل قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو با افزایش رو به رو خواهد شد. در این فصل کوتور که شهری ساحلی است سبب جذب مسافران زیادی از سراسر جهان می شود و قیمت بلیط مونته نگرو و اجاره هتل را با افزایش رو به رو می کند. اگر به دنبال سفری ارزان هستید این فصل مناسب نخواهد بود، البته می توانید بلیط هواپیمای مونته نگرو لحظه آخری آن را با قیمت مناسب تری خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فصل تابستان

فصل تابستان فصل پرگردشگر مونته نگرو است و اغلب مسافران سفر را از اردیبهشت ماه تا اوایل مهرماه  جهت گشت و گذار و تفریح در این کشور انتخاب می کنند، از این رو قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فصل تابستان با افزایش همراه خواهد بود و سفر گرانی برای تان رقم خواهد زد. برای سفر ارزان به مونته نگرو این بلیط را در روزهای ابتدایی هفته انتخاب کنید. اکر زیبایی های مونته نگرو را می خواهید لمس کنید، فصل تابستان انتخاب مناسب برای تهیه بلیط مونته نگرو خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فصل پاییز

فصل پاییز از نوامبر فصل سردی در مونته نگرو است و مسافران تمایل زیادی به سفر در این فصل به مونته نگرو نشان نمی دهند. اگر قصد دارید جاذبه های این کشور را به خوبی تماشا کنید و از گردش لذت ببرید، این فصل مناسب نخواهد بود زیرا سرد است. قیمت بلیط مونته نگرو در فصل پاییز به دلیل سرما ارزان تر است و سفر ارزانی برای تان رقم می زند.

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فصل زمستان

فصل زمستان از اوایل فوریه فصل سردی در مونته نگرو است و گردشگران کمتری آن را برای سفر انتخاب می کنند. از آنجا که گردشگران زیادی در این فصل به مونته نگرو سفر نمی کنند قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو با کاهش رو به رو خواهد شد. برای داشتن سفری ارزان به مونته نگرو فصل زمستان مناسب خواهد بود، اگر چه سرد است و بازدید از جاذبه ها با سختی همراه خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیمای مونته نگرو در فواصل مختلف سال

نکاتی در مورد تهیه بلیط مونته نگرو

برای تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو بهتر است 2 ماه قبل از تاریخی که برای سفر در نظر دارید اقدام نمایید، در این صورت قادر خواهید بود بلیط هواپیمای مونته نگرو را با قیمت ارزان و مناسبی خریدار کنید و بهترین مسیر را انتخاب کنید. بلیط مونته نگرو را بعد از اینکه ویزا دریافت نمودید تهیه نمایید تا مجبور به کنسل کردن و پرداخت جریمه های سنگین نباشید. بلیط ها در دو نوع چارتی و سیستمی هستند که در نوع چارتری، کنسل کردن همراه با جریمه های سنگین خواهد بود، اما در نوع سیستمی این جریمه مطابق با قوانین هواپیمایی کشور می باشد و کمتر است.

جاذبه های دیدنی و تفریحی مونته نگرو

منطقه کوتور مونته نگرو

با تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو به منطقه ای فلات مانند خواهید رفت که صخره های آهکی آن را احاطه کرده اند. نهر ها و دهکده های این منطقه همانند گردنبندی از برگ و ابریشم هستند. این شهر زیبا که کوتور نام دارد در وسط کوهستان واقع شده است و خیابان های آن زنده و جذاب هستند. در این منطقه زیبا شهرهای دیگری همچون هرسگ نووی وجود دارد که صومعه و دژی معروف دارد. معماری باروک را در شهر پرسات خواهید دید که در آثار جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

پارک ملی بیوگرادسکا گورا مونته نگرو

در مونته نگرو دو رود به نام های تارا و لیم قرار گرفته است که پارک ملی بیوگرادسکا گورا در بین این دو رود است و مملو از علفزارهای سبز، دریاچه ها و رودهای خروشان است. جنگلی قدیمی در اروپا در این پارک قرار دارد که تاکنون از بین نرفته است. با وجود کوچک بودن این پارک ملی، جانوارن و گیاهان زیادی در آن وجود دارند و درختی 500 ساله نیز در آن دیده خواهد شد. دریاچه ای یخی در وسط پارک قرار دارد که عامل اصلی جذب گردشگران در این منطقه است. پارک ملی بیوگرادسکا گورا  در بین جاذبه های برتر مونته نگرو به شمار می آید زیبایی های آن هر گردشگری را مجذوب خود می کند. با خرید بلیط هواپیمایلحظه آخری مونته نگرو بازدید از این دریاچه یخی را از دست ندهید.

پارک ملی بیوگرادسکا گورا مونته نگرو

شهر اسوتی استفان مونته نگرو

شهر اسوتی استفان در ابتدا روستایی کوچک بوده است که در خانه هایش سقف سفالی وجود داشت. مردم بومی آن با ماهیگیری زندگی خود را می گذرانند. این شهر اقامتگاه هایی رویایی دارد که هم اکنون نیز پابرجا هستند و گردشگران را مجذوب خود می کنند. ورود به روستا تنها مختص ساکنین اقامتگاه ها است و گردشگران با خرید بلیط مونته نگرو در سواحل این شهر به تفریح می پردازند. هتل های جزیره اسوتی استفان برای اقامت بسیار مناسب هستند.

کوه لاوسن مونته نگرو

کوه لاوسن در تور مونته نگرو برای عاشقان طبیعت منطقه ای دیدنی خواهد بود. این کوه 1700 متر است و از جاذبه های برتر مونته نگرو به شمار می آید. دو قله بزرگ از جنس گرانیت در این کوه وجود دارد و بازدید از آن بسیار لذت بخش است. کوه لاوسن را سمبل این کشور می دانند و از آن می توان کل آن ناحیه را تماشا کرد. در مجاورت این کوه مقبره شاعر و کسی که سرود ملی مونته گر را سراییده و نام آن Njegos است وجود دارد. از کوه تا این مقبره فاصله کمی وجود دارد و با تهیه بلیط هواپیمای مونته نگرو، به راحتی از آن ها می توانید دیدن کنید.

  • ۹۷/۰۶/۰۵
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی