برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

تور مکزیکوسیتی

تور مکزیکوسیتی

وقتی نام مکزیک به میان آورده می شود، زیبایی منحصر بفرد شهرهای مکزیکوسیتی مانند برقی از مقابل چشمان ما می گذرد. کسی که تور مکزیکوسیتی را انتخاب می کند باید اهل سفر کردن باشد و از لذت سفر در تور توریستی  مکزیکوسیتی باخبر باشد. کشور مکزیک کشوری است که داری بهترین سواحل دوست داشتنی و البته از همه مهم تر دریایی کارائیب است. امروزه کشور مکزیک یکی از بهترین مقاصد گردشگری ما و مردم آمریکا است. تور تفریحی مکزیکوسیتی فرصتی ناب و منحصر بفرد برای کسانی است که می خواهند این کشور زیبایی ها را ببینند و چند روزی را در آن بگذرانند. کشوری که سواحلی در کنار دریای کارائیب دارد، می تواند بهترین گزینه برای سفر با تور مکزیکوسیتی باشد.

راهنمای سفر به شهر مکزیکوسیتی

مکزیک شهر زیبایی ها، نور، رنگ و موسیقی است. مکزیکوسیتی یک نهاد فدرال در کشور مکزیک می باشد. این شهر بزرگ ترین شهر در کشور مکزیک است و به گونه ای می توان گفت مهم ترین مرکز سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی کشور مکزیک شناخته می شود. این شهر به عنوان یکی از مهم ترین مراکز مالی آمریکا است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. مکزیکوسیتی بر روی سطح یک دریاچه خشک شده قدیمی ساخته شده است. در این شهر گنجینه های هنر و تاریخی فراوانی وجود دارد. با تور توریستی مکزیکوسیتی همراه شوید تا بتوانید با صرف هزینه ای کم موزه های معروف و بازارهای مشهور آن را ببینید. تور مکزیکوسیتی شما را به جایی که به دنبالش بودید می برد.

راهنمای سفر به شهر مکزیکوسیتی

وضعیت آب و هوای مکزیکوسیتی

مکزیکوسیتی یکی از شهرهایی است که در نواحی گرمسیر واقع شده است. در تمامی سال می توانیم با آب و هوایی مطلوب و مورد پسند رو به رو شویم. گاهی هوا بارانی می شود، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که باران سریع قطع می شود و می توانید به سفر خود ادامه دهید. در فصل تابستان با بارش باران مواجه می شوید. روزهای فصل زمستان گرم و خشک است ولی باید حواستان باشد که در شب ها هوا سرد و کاملا خنک می شود. تور مکزیکوسیتی بهترین روزها و فصول را برای سفر به این شهر انتخاب می کند.

بهترین زمان سفر با تور مکزیکوسیتی

اگر شما نیز می خواهید به مکزیک بروید و دقیقا نمی دانید بهترین زمان برای سفر چه زمانی است. تصمیم را به عهده تور مکزیکوسیتی بگذارید تا آنها بهترین زمان را بر اساس هزینه و شرایط آب و هوایی انتخاب کنند. اما بهتر است بدنید که بهترین زمان برای سفر اواخر تابستان و اوایل پاییز است یعنی در ماه های ژوئن، سپتامبر و نوامبر است. در این ماه ها هوا بسیار مطلوب بوده و می توانید نهایت استفاده را از شهر و زیبایی آن ببرید.

اطلاعات پروازهای مستقیم و غیر مستقیم

پروازهای شهر مکزیک به دو صورت انجام می شوند یا به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم. پروازهای مستقیم پروازهای هستند که مسافر مستقیم از فرودگاه کشور وارد فرودگاه بین المللی مکزیک می شود. پروازهای غیر مستقیم به پروازهایی گفته می شود که مسافر برای رفتن به مکزیک باید چند مقصد برود تا به آنجا برسد.  برای آگاهی از این نوع پروازها با تور تماس بگیرید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور مکزیکوسیتی

کلیسای جامع متروپولیتن

این کلیسای جامع یکی از قدیمی ترین کلیساهای جامعه غرب می باشد. کلیسای متروپولیتن بسیار بزرگ است و ساخت آن در سال 1525 شروع شد و چند سال ادامه یافت، ساخت این کلیسا چیزی حدود 250 سال به طول انجامید. کلیسای جامع بر روی بخشی از معبد قدیمی آزتک ها قرار گرفته است و از سنگ بازالت و ماسه سنگ ساخته شده است. وقتی نگاهی به داخل کلیسا می اندازیم شاهد ترکیبی از سبک های مختلف هستیم. این سبک ها شامل محراب پادشاهان و نقاشی مذهبی عروج مریم مقدس می شود.

کلیسای جامع متروپولیتن

میدان زوکالو

یکی از مهم ترین جاذبه های مکزیک میدان زوکالو است. در این میدان می توانید هر چیزی که می خواهید را ببینید از ساختمان ها مجلل، خط های اتوبوس و تراموا، فروشندگان دوره گرد گرفته تا بلیط بخت آزمایی و جواهر در این میدان دیده می شود. در این میدان یکی از بزرگترین جنگ های اسپانیایی ها و سرخپوستان انجام شد.

گوادالاخارا

یکی از گروه های موسیقی معروف مکزیک به نام ماریاچی است، زادگاه اصلی این گروه موسیقی در گوالاخارا است.  این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی مکزیک به شما می آید. در این شهر می توانید بهترین نمایش های سوارکاری را ببینید. این شهر بخاطر ساختارهای زیبای معماری خود، پارک های سبز و زیبا، غذاهای خوشمزه و تندش معروف است. این شهر هر ببینده ای را مجذوب خود می کند.

پارک مرکزی آلمدا در مکزیکوسیتی

پارم آلمدا در یکی نقاط و مکان های شلوغ شهر مکزیک قرار گرفته است. شکوه و زیبایی این پارک بسیار زیاد است. در این پارک فواره ها، مجسمه های باشکوه و تاریخی قرار دارد و همچنین قسمتی در آنجا قرار دارد که زمانی بازار شلوغ آزتک ها بوده است. در این پارک جشنواره های رقص سنتی برگزار می شود. تور مکزیکوسیتی شما را به دیدن تمام جاذبه های زیبای شهر مکزیک می برد.

بندر آکاپولکو

یکی از بنادر کشور مکزیک بندر آکاپولکو است. این بندر یکی از مراکز توریستی است که افراد زیادی را از آمریکا و بخش های دیگر جهان راهی خود می کند. اگر شما نیز می خواهید به بازدید از این بندر بروید بهتر است فصل زمستان را انتخاب کنید. شهر آکاپوبکو به عنوان مرکز تفریحات شبانه مکزیک شناخته شده است.

بندر آکاپولکو

کاخ هنرهای زیبا

وقتی نگاهی به سمت غربی می اندازیم، یک منطقه تاریخی می بینیم که در کنار پارک مرکزی آلمدا یکی از برجسته ترین مراکز فرهنگی مکزیکوسیتی در آن قرار دارد. در قرن نوزدهم، اولین تئاتر ملی مکزیک ساخته شد و بعد چندین سال فعالیت و میزبان هنرهای تاریخی بودن، جای خود را به ساخت و سازهای جدید کاخ هنرهای زیبا داد.

موزه فریدا کالو

کسانی که با هنر و هنرمندان آشنا هستند و فریدا و آثار منحصر بفرد او را می شناسند، بازدید از موزه فریدا کار هیجان انگیز و تأثیر برانگیزی خواهد بود. این موزه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و تاریخی مکزیک به شمار می آید.  موزه فریدا کالو در یک خانه تاریخی در منطقه کولونیا قرار دارد و توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است و آنها را با تور مکزیکوسیتی به سوی خود می کشاند.

بهترین مراکز خرید و بازارهای مکزیک

یکی از بهترین بازارهای شهر مکزیک سانتا است. این بازار یکی از بهترین بازارهای مکزیک است که هر چه بخواهید را می توانید در آن بیابید. در این بازار انواع فروشگاه های مختلف مخصوص صنایع دستی و محلی مکزیک یافت می شود. در این بازار می توانید همه برند ها و مارک های معروف را بیابید و از آنها بخرید.

یکی دیگر از مراکز خرید مکزیکوسیتی مرکز خرید پریسور است که در آن فروشگاه های مختلفی وجود دارد. در این بازار هم می توان کالاهای برند و هم کالاهای سنتی و مجلی را یافت. قیمت های کالاها نیز متفاوت است و کمتر کسی است از اینجا خرید نکند.

بازار پلازار یکی از بهترین مراکز خرید شهر شناخته شده است. در این بازار می توانید اجناس را بخرید، چرا که قیمت اجناس در این بازار نسبت به سایر مکان ها کمتر است و تنوع در آن زیاد است. اگر می خواهید سوغاتی بخرید حتما به این بازار سری بزنید.

بهترین مراکز خرید و بازارهای مکزیک

سیستم حمل و نقل در مکزیکوسیتی

شهر مکزیک شهر پر جمعیتی است و با توجه به شلوغی شهر می توان گفت سیستم حمل و نقل دارای امکانات خوبی هستند و قیمت مناسبی دارد. می توان گفت مترو یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل سریع و ارزان در شهر است. و روزانه تعداد زیادی از مردم را جا به جا می کنید. اتوبوس های شهر شامل متروبوس و اتوبوس های کابلی می شود. این سیستم تمامی مسافران را از شمال تا به جنوب جا به جا می کند. اما بهتر است بدانید که هزینه تاکسی ها کمی بالا است و برای پیدا کردن آنها حداقل به خیابان اصلی بروید.

البته بهتر است بدانید گاهی اوقات برای دیدن جاذبه های شهری بهتر است از دوچرخه استفاده کنید تا بتوانید تمامی شهر را ببینید. تور لحظه آخری مکزیکوسیتی فرصتی عالی برای دیدن جاذبه های مکزیک برای شما فراهم می کند.

فرهنگ غذایی مکزیکوسیتی

با نگاهی به فرهنگ غذایی مکزیک متوجه می شویم که فرهنگ غذایی آنها ترکیبی از غذاهای بومی و منطقه ای است. البته دستورالعمل های غذاهای اورپایی نیز به آن افزوده شده است. پایه اصلی غذاهای مکزیک بر اساس ذرت، لوبیا و فلفل تند است. این شهر همچنین در پخت غذاهایی که دارای گوشت حیوانات اهلی هستند قابلیت فراوانی دارد و از ادویه های تند و حبوبات در آنها استفاده می کنند. مردم مکزیک در سبد غذایی خود حتما از سبزیجات استفاده می کنند. نانی که در این کشور مرسوم است نان ذرت است که تقریبا در تمامی غذاهای مکزیک سرو می شود. وقتی با تور مکزیکوسیتی راهی سفر به این کشور می شوید متوجه خواهید شد که فلفل جایگاه ویژه ای در میان ادویه ها برای مکزیک دارد.

فرهنگ غذایی مکزیکوسیتی

مراحل رزرو تور مکزیکوسیتی و خدمات دیگر

با ورود به سایت می توانید از زمان تور مکزیکوسیتی در تاریخ های مختلف آگاه شوید و در صورت تمایل می توانید فرم مربوطه را پر کنید. یعنی رزرو را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. اگر زمان تورها متناسب با شما نبود می توانید زمان سفر با تور مکزیکوسیتی را خودتان مشخص کنید تا ما با برنامه ریزی مناسب بتوانیم خدماتی متناسب با نیاز شما ارائه دهیم. تور ارزان قیمت مکزیکوسیتی بهترین امکان سفر برای شما است.

وقتی تصمیم به سفر به مکزیک با تور مکزیکوسیتی می گیرید. بهتر است بعد از اینکه زمان سفر خود را انتخاب کردید و مدارک لازم را برای  تور مکزیکوسیتی ارائه دادید، بقیه کارها را به آژانس بسپارید. تمامی کارهای لازم برای اقامت در کشور مکزیک شامل رزرو هتل را برای شما انجام می دهد. اگر در زمان سفر با تور مکزیک به زبان اسپانیایی مسلط نباشید تور برای راحتی شما یک مترجم در اختیار شما قرار می دهد تا بدون هیچ مشکلی از سفر خود لذت ببرید.

یکی از بهترین امکاناتی که توسط تور تفریحی مکزیکوسیتی فراهم می شود بیمه است. با پرداخت هزینه ای شما می توانید از خدمات بیمه لذت ببرید و با خیالی آسوده و با آرامش به سفر بروید. در آژانس ما بهترین امکانات گردشگری و سفر به مکزیک فراهم شده است و با سفر با تور مکزیکوسیتی می توانید یک خاطره ای خوب و بیاد ماندنی داشته باشید. امروزه سفر کردن و داشتن یک سفری امن آرزوی همه است ما سعی کردیم با تور توریستی مکزیکوسیتی همه را به آنچه که می خواهند برسانیم.

مدارک لازم برای سفر با تور مکزیکوسیتی

در زمان سفر به هر کشوری ارائه یک سری مدارک به تور الزامی است تا آنها بتوانند اقدامات اولیه را برای سفر انجام دهند. در تور مکزیکوسیتی نیز مدارکی لازم است این مدارک شامل:

  • ارائه اصل پاسپورت، حداقل با اعتبار 7 ماهه

  • 6 قطعه عکس 4*3 با زمینه سفید

  • شناسنامه به همراه کپی و ترجمه آن

  • کارت ملی به همراه کپی و ترجمه

  • ارائه سند ازدواج و ترجمه سند ازادواج

  • معرفی نامه شغلی فرد از محل کار با ترجمه

  • فیش حقوقی سه ماه اخیر

  • سند مالکیت فرد متقاضی و ترجمه

  • پرینت 6 ماه اخیر حساب بانکی فرد متقاضی و میزان مبلغ باقی مانده

  • در صورت سفر در مراحل قبلی، کپی از ویزاهای قبلی

انجام مصاحبه در سفارت مکزیکوستی

وقتی می خواهید به کشور مکزیک بروید در ابتدا باید فرم مربوط درخواست سفر را پر کنید و تمامی اطلاعات لازم را در فرم وارد نمایید. برای تکمیل فرم جای نگرانی نیست، ما یعنی تور مکزیکوسیتی برای پر کردن به شما یاری می کنیم. بعد از پر کردن فرم زمانی برای انجام مصاحبه داده می شود. فرد متقاضی سفر به مکزیک برای گرفتن ویزا حتما باید در زمان مصاحبه در سفارت حضور داشته باشد و در غیر این صورت ویزا داده نخواهد شد. تمامی افراد متقاضی تور مکزیکوسیتی باید برای مصاحبه در سفارت مکزیک حضور یابند.

امکانات تور مکزیکوسیتی

اولین و مهم ترین چیزی که در زمان سفر برای همه مهم است، هتل و اقامت افراد در هتل می باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست یکی از ویژگی های تور لوکس مکزیکوسیتی ما این است که هتل های 5 ستاره را رزرو می کنیم. امکانات دیگری که برای سفر با تور مکزیکوسیتی احتیاج دارید شامل تهیه بلیط هواپیما توسط ما است که ما آن را با مشخص شدن دقیق زمان پرواز انجام می دهیم. اخذ ویزا و ترانسفرهای فرودگاهی را نیز بر عهده ما بگذارید. همچنین ما برای داشتن سفری خوب با تور مکزیکوسیتی برای شما تورهای گردش و تفریح به مناطق مختلف شهر و شهرهای مجارو را ارائه می دهیم. تور تفریحی مکزیکوسیتی فرصتی خوب و ایده آل را برای سفر فراهم می کند.

نکات مهم در سفر به مکزیک

وقتی تور مکزیکوسیتی شما را به مکزیک می برد، باید بدانید که این شهر دارای آداب و رسوم غنی و فرهنگ تاریخ منحصر بفردی است که در زمان سفر باید اصولی را رعایت کنید. در این کشور از کلمه نه نباید خیلی به صراحت استفاده کنید، چرا که این کار را نشان بی ادبی می دانند. باید سعی کنید از کلماتی بهتر استفاده کنید. در این شهر هرگز نباید بدون گواهینامه رانندگی کنید. اگر قراری دارید به موقع بروید و در امور کاری لباس رسمی بپوشید. در این شهر هرگز از شیر آب ننوشید، چرا که آب قابل آشامیدن نیست. سعی کنید کمی زبان اسپانیایی را برای سفر یاد بگیرید. از مدارک شخصی خود حتما یک کپی نگه دارید. در زمان اتمام غذا کارد و چنگال خود را در کنار بشقاب خود قرار دهید. اگر به خانه کسی برای مهمانی رفتید بهترین کادو گل و یا شیرینی است.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی