برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

برترین های جهان

معرفی برترین های دنیای امروزی

معرفی برترین های دنیای امروزی

کلمات کلیدی

قهوه ایلی

تور بدروم ارزان

درخواست وقت سفارت کشور قبرس

تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت قبرس برای دریافت ویزای تحصیلی

وقت سفارت کشور اوکراین برای روادید تیپ c

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کشور اوکراین

صدور ویزای اوکراین

دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی اوکراین

چگونگی دریافت وقت سفارت سوئد از ایران

نحوه خرید وقت سفارت کشور سوئد

دریافت وقت سفارت از کشور سوئد

بررسی مدارک پس از وقت سفارت

چند توصیه برای وقت سفارت کشور لهستان

وقت سفارت لهستان برای ویزای توریستی

مدارک ویزا و وقت سفارت لهستان

ویزا تجاری استونی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا استونی

انواع ویزا های کشور استونی

وقت سفارت سوئیس در خصوص ویزای توریستی

مدارک وقت سفارت سوئیس

زمان مناسب درخواست وقت سفارت سوئیس

تاثیر دعوتنامه در وقت سفارت سوئیس

دریافت وقت سفارت جهت سفر با هدف های خیرخواهانه و داوطلبانه

دریافت وقت سفارت برای ویزای بازدید خانواده یا دوستان

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی جهت شرکت در همایش و کنفرانس ها

دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای ویزای تحصیلی

وقت سفارت فرانسه برای کار

وقت سفارت فرانسه برای تحصیل

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای زاهدان


شاید شما هم اولین بار است که می خواهید به زاهدان سفر کنید و هنوز اقدام به خرید بلیط هواپیمای زاهدان نکرده اید. پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید، تا بتوانید بیش تر با این شهر و سفر به آن آشنا شوید.

راهنمای سفر به شهر زاهدان

این شهر یکی از شهر های بزرگ ایران و مرکز سیستان و بلوچستان است که در جنوب شرقی کشورمان واقع شده است. نام پیشین آن دزداب بوده است که بعد ها به زاهدان تغییر نام پیدا کرده است. مردم این شهر اکثراً با لهجه ی سیستانی و یا گویش بلوچی صحبت می کنند. زاهدان از سمت شرق با کشور افغانستان و پاکستان، از جنوب با خاش، از غرب با فهرج و از شمال با شهر زابل همسایگی دارد. شغل اکثر مردم این ناحیه کشاورزی است. خوشبختانه در سال های اخیر به صنعت توریسم این استان توجه بیش تری شده است و علاوه بر بهبود وضعیت اشتغال و زندگی مردم این منطقه، راهی برای ورود گردشگران به زاهدان و شهر های اطراف باز شده است. به شما نیز پیشنهاد می کنیم همین حالا بلیط هواپیمای زاهدان را تهیه کرده و به این استان دیدنی سفر کنید.

راهنمای سفر به شهر زاهدان

وضعیت آب و هوایی زاهدان

آب و هوای زاهدان معمولاً به صورت کلی گرم و خشک است. اما در ماه های مختلف می تواند کمی وضعیت نیز دگرگون شود. برای مثال یکی از پدیده های آب و هوایی در سیستان، وزش باد های 120 روزه است که از اواخر اردیبهشت تا پایان شهریور ادامه پیدا می کند. بیش ترین بارش باران در فصل زمستان و در ماه فروردین است که گاهی نیز به باران های سیل آسا تبدیل می شود. اما این موضوع نمی تواند از علاقه گردشگران برای خرید بلیط هواپیمای زاهدان و سفر به این شهر زیبا کم کند. کم ترین میزان بارش نیز مربوط به ماه های خرداد تا آبان ماه می باشد. دما و رطوبت هوا در ماه های اردیبهشت تا شهریور به اوج خود می رسد و کمترین میانگین دما نیز به ماه آذر و دی اختصاص دارد. بر این اساس شما می توانید زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیمای زاهدان و سفر به این منطقه را انتخاب کنید. البته در قسمت بعدی بیش تر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بهترین زمان برای سفر به زاهدان

بر اساس وضعیت آب و هوایی منطقه بهترین زمان برای پرواز به زاهدان می تواند در بازه زمانی آذر ماه تا آخر فروردین باشد. در این موقع از سال معمولاً دیگر نقاط ایران دمای هوای بسیار پایین سردی را تجربه می کنند اما در زاهدان هوا بسیار مطبوع و خنک است. از بین ماه های آذر تا فروردین بهترین زمان از نظر آب و هوا شاید ماه بهمن و اسفند باشد. اما این را نیز باید عرض کنیم که در مواقعی از سال که گردشگران زیادی تصمیم به خرید بلیط هواپیما زاهدان را می گیرند، قیمت بلیط هواپیمای زاهدان و هتل ها و دیگر خدمات به مقدار زیادی افزایش می یابد، پس شما دو راه حل پیش رو دارید. یا می توانید بلیط هواپیما زاهدان را چند ماه پیش از سفر به زاهدان تهیه کنید که قیمت ها ارزان تر است و یا در ماه های دیگری نظیر آذر، دی به این شهر سفر کنید. البته ماه فروردین معمولاً در همه جای ایران قیمت ها گران است. اما در ادامه می خواهیم بگوییم بهتر است چه وقت اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما زاهدان بکنید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه زاهدان

خوشبختانه زاهدان دارای یک فرودگاه بین المللی بزرگ است که در سال 1332 تأسیس شده است. از همان ابتدا نیز پرواز های داخلی و خارجی البته به صورت محدود از این فرودگاه انجام می شده است. این فرودگاه در حال حاضر به عنوان هشتمین فرودگاه بین المللی ایران فعالیت می کند و روزانه بین 7 تا 8 پرواز از این فرودگاه انجام می شود. شما نیز می توانید بلیط هواپیمای زاهدان به مقصد دیگر شهر های ایران را از فرودگاه زاهدان تهیه نمایید. موقعیت جغرافیایی فرودگاه نیز بسیار خوب است و این فرودگاه در قسمت جنوب شرقی زاهدان و در بلوار مرزداران واقع شده است. هم چنین فرودگاه بین المللی زاهدان در ارتفاع 1391 متری از سطح دریا قرار دارد. نکته ی بسیار خوب این است که از این فرودگاه تقریباً به تمام مسیر های پروازی کشور پرواز انجام می شود. تعدادی از این مسیر ها شامل تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، چابهار، کرمان، کیش، یزد و … می باشد. هم چنین این را نیز باید اضافه کنیم که این فرودگاه در فاصله 9 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است.

اطلاعات پرواز و فرودگاه زاهدان

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای زاهدان

با توجه به صحبت هایی که در بخش های قبلی کردیم. اگر بخواهید در بهترین فصل ها و بهترین زمان های مناسب برای سفر به زاهدان، به این شهر بروید، باید این موضوع را بدانید که قیمت همه چیز مخصوصاً قیمت خرید بلیط هواپیمای زاهدان در این مواقع بسیار گران تر از سایر فصل های سال می باشد. یکی از راه کار ها این است که چند ماه پیش از سفر برای این مسافرت برنامه ریزی داشته و اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما زاهدان بکنیم. از آن جایی که بهترین زمان برای سفر به زاهدان فصل زمستان می باشد، شما می توانید بلیط هواپیما زاهدان را در اوایل پاییز خریداری کنید. در این زمان بلیط هواپیما زاهدان ارزان تر است و با خیال راحت می توانید برای سفر تان یک برنامه درست و دقیق بچینید.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای زاهدان

برای خرید بلیط به صورت غیر حضوری و اینترنتی مدرک خاصی مورد نیاز نیست. شما با داشتن اطلاعات شناسایی، یک کارت عضو شبکه شتاب و مقداری پول می توانید بلیط هواپیمای زاهدان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. اما اگر می خواهید به فرودگاه مراجعه کرده و بلیط را حضوری بخرید، باید مدرک شناسایی نظیر کارت ملی و شناسنامه به همراه داشته باشید و البته هزینه ی لازم برای خرید بلیط را نیز در نظر بگیرید. معمولاً برای پرواز های داخلی مدرک خاصی برای خرید و رزرو بلیط لازم نیست. شما با همین موارد می توانید به راحتی اقدام به خرید بلیط هواپیمای زاهدان بکنید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای  زاهدان

در سال های اخیر تعداد شرکت های هواپیمایی در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است و شما از این بابت دغدغه ی چندانی نخواهید داشت. در این جا می خواهیم تعدادی از شرکت های هواپیمایی که می توانید از طریق آن ها بلیط هواپیمای زاهدان را خریداری کرده و به زاهدان سفر کنید را معرفی کنیم. در حال حاضر شرکت هواپیمایی زاگرس، آسمان، ایران ایر، هواپیمایی قشم، هواپیمایی ماهان، قشم ایر و … از جمله شرکت هایی هستند که در این مسیر فعالیت می کنند. شما نیز می توانید بلیط هواپیما زاهدان را از این شرکت های هواپیمایی تهیه نمایید. البته لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما زاهدان نگران باشید، چرا که شرکت های مختلف و پرواز های بسیاری در این مسیر انجام می شوند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و شما می توانید بلیط هواپیمای زاهدان را به راحتی تهیه کنید.

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصلهای مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصلهای مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصل بهار

فصل بهار از لحاظ قیمت بلیط های هواپیما زاهدان می تواند به دو بخش تقسیم شود. بخش اول را می توانیم در ماه فروردین در نظر بگیریم که آب و هوا به نسبت خوب است و میزان بارندگی و دمای هوا نیز مساعد می باشد. علاوه بر این نوروز زمانی است که به خودی خود گردشگران زیادی به شهر های مختلف از جمله زاهدان سفر می کنند. همه ی این ها می توانند دست در دست هم دهند، تا قیمت بلیط زاهدان در فروردین کمی بالا رود. اما در بخش بعدی که شامل ماه های اردیبهشت و خرداد می شود. قیمت بلیط ها کمی پایین می آید. دلیل این امر نیز این است که در این زمان باد های 120 روزه سیستان شروع شده و رطوبت و دمای هوا بسیار افزایش پیدا کرده و از جمعیت طبیعت گردان و توریست ها کاسته می شود.

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصل تابستان

یکی از فصل هایی که قیمت بلیط می تواند در آن با کاهش مواجه شود، تابستان است. به ویژه ماه مرداد که اوج گرما است و به ندرت کسی هوس سفر می کند. به همین دلیل در این موقع از تابستان قیمت بلیط های زاهدان کمی کاهش پیدا می کند. اما در شهریور که موج دوم مسافرت ها می باشد و اوایل تابستان که هوا آن چنان گرم نشده است، دوباره قیمت ها افزایش می یابند. می توان گفت در این فصل قیمت بلیط هوایپما زاهدان بین 250 تا 350 هزار تومان می تواند متغیر باشد. البته باید به نوع هواپیما نیز توجه شود. این قیمت صرفاً برای پرواز های معمولی می باشد.

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصل پاییز

فصل پاییز کمی هوا خنک تر است اما نمی توان گرمای شدید اوایل آن را نادیده گرفت. بلیط هواپیمای زاهدان معمولاً در فصل پاییز ارزان تر است و به این دلیل که فصل زمستان بهترین فصل برای سفر به زاهدان می باشد، شما می توانید بلیط هواپیمای زاهدان را در پاییز رزرو نمایید. در این موقع قیمت ها تا حدودی پایین هستند و فرصت خوبی برای خرید بلیط می باشد. البته به طور کلی آمار مسافرت ها در فصل پاییز در تمام نقاط کشور بسیار کم می شود، چرا که ابتدای شروع کار مدارس است و خانواده ها زیاد رغبتی به مسافرت نشان نمی دهند.

قیمت بلیط هواپیمای زاهدان در فصل زمستان

اما می رسیم به فصل زمستان که همان طور که گفتیم بهترین زمان برای سفر به زاهدان می باشد. اما این نکته را فراموش نکنید، این فصل گران ترین فصل برای سفر به این شهر نیز هست. قیمت بلیط هواپیما زاهدان در زمستان بسیار بالا می رود و پیدا کردن بلیط نیز کار مشکلی است. لذا توصیه می کنیم در فصل پاییز اقدام به تهیه بلیط هواپیمای زاهدان بکنید، تا در زمستان با مشکل نبود بلیط و گران بودن آن مواجه نشوید. این افزایش نرخ تا اواخر فروردین نیز ادامه پیدا می کند و علاوه بر گرانی بلیط هواپیمای زاهدان، قیمت هتل ها و دیگر خدمات نیز تاحدودی افزایش می یابد. پس بهتر است کمی زود تر به فکر خرید بلیط باشید.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای زاهدان

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای زاهدان

در تهیه بلیط هواپیمای زاهدان باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. اولین نکته این است که سعی کنید بلیط هواپیما زاهدان را در بهترین زمان ممکن خریداری کنید. در این صورت می توانید هم یک برنامه ریزی مشخص داشته و هم چنین بلیطتان را ارزان تر تهیه کنید. نکته ی دیگر، اگر برای سفر به زاهدان مطمئن هستید و امکان کنسلی بلیط وجود ندارد، به شما پیشنهاد می کنیم، بلیط چارتر زاهدان را بخرید که بسیار ارزان تر و با همان امکانات می باشد. سعی کنید بلیط هواپیمای زاهدان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. اما اگر می خواهید به صورت حضوری بلیط مورد نظر را بخرید، از ارائه مدارکتان به افراد ناشناس و متفرقه خودداری کنید. اگر می خواهید به بلیط هواپیما اینترنتی بخرید، حتما از صدور موفق بلیط اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکل نشوید.

نکاتی درباره اقامت در زاهدان

چند نکته است که اگر در سفر به زاهدان رعایت کنید، هیچ گاه دچار مشکل نخواهید شد و سفر لذت بخشی را سپری خواهید کرد. اول این که به هیچ وجه به اخبار و حرف های کذب در خصوص امنیت شهر زاهدان از منابع نامشخص پخش می شود، اعتنا نکنید. این شهر از امنیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. دوم این که بهتر است یک برنامه ریزی درست داشته باشید، تا بتوانید به تمام نقاط شهر رفته و حتی شهر های دیدنی اطراف از جمله بندر چاه بهار را نیز ببینید. لباس مناسب فصل حتما به همراه داشته باشید و در مورد آب و هوای فعلی منطقه حتما تحقیق کنید.

این مقاله در مورد نحوه ی خرید بلیط هواپیمای زاهدان و معرفی این شهر تنظیم شده است و سعی ما بر آن بود تا اطلاعات مفیدی را در مورد شهر زاهدان و اطلاعات خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر در اختیار تان قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات بتواند به شما در سفر به این شهر زیبای جنوبی ایران کمک فراوانی بکند. هم چنین باید از شما همراهان گرامی که وقت خود را در اختیار ما قرار داده و به مطالعه این مقاله پرداختید، تشکر ویژه ای بکنیم. امیدواریم سفری خوش و خاطره انگیز داشته باشید.

جاذبه های گردشگری زاهدان

جاذبه های گردشگری، دیدنی و تاریخی بسیاری در زاهدان و شهر های اطراف وجود دارد که باعث شده است، در چند سال اخیر این استان بسیار مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. از جمله آثار گردشگری این شهر می توان به مسجد زرنج زاهدان، موزه پست و ارتباطات زاهدان، تالاب هامون، روستای لادیز، مسجد شاه علی و … اشاره کرد. بندر چاه بهار نیز که در نزدیکی زاهدان قرار دارد، یکی از اهداف اصلی گردشگران برای سفر به زاهدان و استان سیستان و بلوچستان می باشد. ناگفته نماند دانشگاه این شهر نیز که به دانشگاه سیستان و بلوچستان مشهور است یکی از چند دانشگاه بزرگ و وسیع ایران است که توانسته است دانشجویان بسیاری را از شهر های مختلف ایران جذب کند و خوشبختانه سطح علمی بسیار خوبی نیز دارد. همین موضوع خود می تواند در سال های آینده به پیشرفت گردشگری و صنعت توریسم این استان کمک شایانی بکند.

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • محسن ایران خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی